بلبرینگ شیار عمیق

قیمت رولبرینگ
قیمت رولبرینگ
ژانویه 12, 2020
بلبرینگ شیار عمیق نوع S
بلبرینگ شیار عمیق نوع S
ژانویه 21, 2020

بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق به شکلی بسیار مرسوم مورد استفاده در صنعت هستند که به منظور تعیین اینکه آیا بلبرینگ کار می کند یا مخلوط و برنامه های روغن کاری دارد ، باید حداقل ضخامت لایه جدا کننده سطوح یعنی توپ با سطوح داخلی و خارجی را تعیین کرد که با این حال، تعیین فشار تماس هرتزی نیز اهمیت دارد. در اینجا روشی که معمولاً استفاده می شود برای تعیین فشار تماس و حداقل ضخامت برای یک بلبرینگ شیار عمیق برجسته شده است. زیرا یک بار شعاعی 500 نیوتن به یک بلبرینگ شیار عمیق اعمال می شود که دارای 11 توپ است که در شکل 6.17 نشان داده شده است و مسابقه داخلی با سرعت 10000 دور در دقیقه می چرخد و مسابقه بیرونی روی زمین ثابت می شود. بلبرینگ شیار عمیق با روغن SAE 30 روغن کاری شده و در دمای 100 درجه سانتیگراد کار می کند و ممکن است فرض شود که بلبرینگ دارای خواص استاندارد برای فولاد است. ریشه میانگین ضخامت سطوح و غلتک به ترتیب 0.0447 میکرومتر و 0.01 میکرومتر است. که با استفاده از اطلاعات داده شده می توان چندین پارامتر مهم را در بلبرینگ شیار عمیق محاسبه کرد.

تکنولوژی بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق در هر دو طرح تک ردیفی و دو ردیفه موجود هستند و بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفی محبوب ترین یاتاقان های غلتکی هستند که آن ها از طراحی ساده، غیر قابل جدا شدن و مناسب برای عملکرد با سرعت بالا هستند و نیاز به توجه کمی در سرویس دارند و البته شیارهای عمیق امکان تحمل فشارهای محوری را در هر دو جهت فراهم می کنند. بلبرینگ شیار عمیق با سپر و مهر و موم در دسترس هستند و می توان آنها را با مقدار مناسب گریس پایه لیتیوم تهیه کرد و در دمای عملیاتی بین -30 درجه سانتیگراد و +110 درجه سانتیگراد استفاده کرد و بلبرینگ شیار عمیق به طور ویژه در محدوده وسیع تری کار می کنند زیرا روغن کاری مجدد مورد نیاز نیست و بلبرینگ های محافظ و مهر و موم شده در درجه اول برای کاربردهایی در نظر گرفته شده اند که در آن حلقه داخلی می چرخد که در مواردی که حلقه بیرونی می چرخد، خطر از بین رفتن روان کننده وجود دارد و باید با سازنده مشورت شود.

البته حلقه‌ های ضربه ‌ای که روی بلبرینگ شیار عمیق، با شیارهای حلقه محکم نصب می ‌شوند، وسیله ‌ای ساده برای مکان یابی فراهم می ‌کنند و بلبرینگ های شیار عمیق توانایی بسیار محدودی برای انطباق با خطاهای تراز را داشته باشند. همچنین دینامیک بلبرینگ شیار عمیق توپ برای شکستگی ناشی از خستگی، عملکرد دینامیکی و دقت حرکت مکانیسم های متصل شده توسط اتصالات بلبرینگ با چند فاصله مهم است و در این مطلب، یک روش جدید برای تجزیه و تحلیل دینامیک چند بدنه بر روی مکانیسم‌ های تحت تأثیر فاصله‌ های داخلی شعاعی و تاثیر برهم کنش ‌های توپ و قاب بلبرینگ شیار عمیق پیشنهاد شده است که از جمله فعل و انفعالات توپ، حلقه و مدل‌های دینامیک سه بعدی مکانیسم لغزنده میل لنگ توسط الگوریتم‌های α تعمیم یافته بر اساس نظریه تماس هرتزی و روش تابع جریمه ایجاد و محاسبه می‌شوند.

در مورد بلبرینگ شیار عمیق، قوانین مسیرهای خارج از مرکز حلقه داخلی و خارجی برای یک مفصل بلبرینگ شیار عمیق با نتایج محاسبه شده توسط مراجع XU تأیید می شود که نتایج خطاهای دینامیکی، مسیر حرکت، نیروهای دینامیکی تحت سرعت های مختلف، فاصله های شعاعی و تعداد بلبرینگ ها به دست می آیند و سرعت ها و فاصله های شعاعی برای عملکرد دینامیکی بلبرینگ شیار عمیق و دقت حرکت مکانیسم ها، به ویژه تعداد بلبرینگ ها، حیاتی هستن که تعداد بلبرینگ شیار عمیق برای تأثیر نیرو و ثبات حرکت مکانیسم مهم است. در نتیجه گوی ها یکی از بخش های مهم تجهیزات مکانیکی است و صدای بلبرینگ شیار عمیق نیز یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی کیفیت بلبرینگ است.

عملکرد بلبرینگ شیار عمیق

در گذشته، تحقیقات در مورد بلبرینگ شیار عمیق عمدتاً در مورد ارتعاش بلبرینگ ها هنگامی که افراد نویز آن ها را مطالعه می‌کنند، انجام می‌شد و مطالعات اندکی مدل نویز بلبرینگ شیار عمیق را ایجاد کرده اند که در این مطلب، یک مدل ریاضی برای محاسبه مدار مرکز محور حلقه داخلی و مسیر بلبرینگ شیار عمیق بر اساس تئوری مکانیک با در نظر گرفتن موجی بودن مسیر و خطای اندازه توپ ایجاد شده است. همراه با تئوری آکوستیک، با استفاده از روش ترکیبی تک منبع، یک مدل محاسبه نویز برای بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه با در نظر گرفتن حلقه داخلی بلبرینگ و توپ‌ های غلتشی به‌ عنوان منبع صدای استوانه ‌ای و منبع صدای کروی ایجاد می‌شود و تأثیرات تعداد موج ، دامنه موج، سرعت بلبرینگ شیار عمیق ، بار تحمل و خطاهای اندازه توپ بر نویز بلبرینگ در یک نقطه اندازه‌گیری ثابت با محاسبه عددی مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

نتایج نشان می دهد که با افزایش تعداد موج، بلبرینگ شیار عمیق، با مسیری نا منظم تغییر می کند و با افزایش دامنه موج، سرعت آن، بار تحمل و باند خطای سایز توپ، بلبرینگ شیار عمیق افزایش می یابد و خطاهای اندازه توپ در نویز بلبرینگ در یک نقطه اندازه گیری ثابت با محاسبه عددی مورد مطالعه قرار می گیرند که همچنین بلبرینگ شیار عمیق سطوح بار بالاتری را در خود جای می دهند و عمر مفید بیشتری را ارائه می دهند و با داشتن هندسه داخلی بهینه شده اصطکاک، سایش و تولید گرما را کاهش می‌دهد و اجازه می ‌دهد بارهای سنگین‌ تری را در خود جای دهد. پرداخت پیشرفته سطح اصطکاک بلبرینگ شیار عمیق را کاهش می دهد و شرایط روانکاری را بهبود می بخشد. مزایای استفاده از بلبرینگ شیار عمیق عبارتند از: افزایش عمر مفید قابل توجه افزایش زمان کار و بهره وری افزایش عمر روانکار کاهش حساسیت به ناهماهنگی کاهش نویز و لرزش که برنامه های کوچک را فعال می کند و به وضوح در جداول محصول و صفحات جزئیات محصول نشان داده شده است.

استفاده از گریس برای بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق که در دو طرف درپوش قرار دارند برای طول عمر بلبرینگ روغن کاری می شوند و عملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند و آن ها با یکی از گریس ها پر می شوند. بلبرینگ شیار عمیق با پسوند VA947 GFM گریس درجه غذایی، ثبت شده توسط NSF به عنوان دسته H1 ثبت NSF تأیید می کند که گریس الزامات ذکر شده در زیر را برآورده می کند و دستورالعمل های سازمان غذا و دارو به عنوانی قابل قبول با تماس تصادفی بلبرینگ شیار عمیق با غذا برای استفاده در و اطراف مناطق فرآوری مواد غذایی است و بلبرینگ شیار عمیق اینچ D < 63.5 میلی متر MT47 D 63.5 میلی متر MT33 در صورت درخواست، بلبرینگ ها را می توان با گریس های ویژه زیر تهیه کرد.

همچنین بلبرینگ شیار عمیق در دوره زمانی که در پایان آن 90 درصد هنوز به طور قابل اعتماد روغن کاری می شوند و برای سایر گریس ها به دمای عملیاتی مقدار ndm ضریب عملکرد گریس، عمر گریس نشان داده شده در این ترکیب از شرایط عملیاتی معتبر است و بار نور چرخش حلقه داخلی شفت افقی، دمای کار در منطقه دمای سبز گریس و سطوح ارتعاش کم دستگاه ثابت است. همچنین زمانی که بلبرینگ شیار عمیق باید تحت شرایط شدید خاصی مانند سرعت های بسیار بالا یا دمای بالا کار کنند، ممکن است گریس روی قطر درپوش ظاهر شود و برای پروژه هایی که این امر مضر است، اقدامات مناسب می تواند انجام شود.