قیمت کاسه نمد

قیمت بلبرینگ خود تنظیم
قیمت بلبرینگ خود تنظیم
آوریل 19, 2021
فروشگاه اینترنتی بلبرینگ SKF
فروشگاه اینترنتی بلبرینگ SKF
می 21, 2021
نمایش همه
قیمت کاسه نمد

قیمت کاسه نمد

قیمت کاسه نمد

عملکرد استاتیک و دینامیکی کاسه نمد بین اجزای چرخان و ثابت در حرکت نسبی قرار می گیرند. قیمت کاسه نمد که دارای دو قسمت اصلی هستند در فروشگاه آراد بیرینگ با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد . یکی از کاسه های نمد ها که یک پوشش بیرونی استوانه ای است که دارای تداخل است و به طور ایستایی بر روی سوراخ مسکن مهر و موم می شود. دوم ، یک لب آب بندی ، به صورت پویا و استاتیک در برابر شافت مهر و موم می شود. لبه آب بندی آن با یک بار شعاعی مشخص به سطح مقابل شافت فشار می آورد. کاسه نمد ، برای آب بندی عناصر چرخشی مانند شافت یا سوراخ چرخشی استفاده می شود. کاسه نمد اولیه از پوست خام به عنوان عنصر آب بندی استفاده می کردند.

ویژگی های کاسه نمد

کاسه نمد مقاومت شیمیایی دارد
کاسه نمد قابلیت حرارتی بالایی

نمونه های متداول کاسه نمد عبارتند از

کاسه نمد شیب دار
کاسه نمد پمپ هیدرولیک
کاسه نمد محور
کاسه نمد فرمان قدرت

قیمت کاسه نمد که عمدتا برای آب بندی مایعات ، چربی ، غبار روغن یا سایر مواد استفاده می شود بسیار مناسب می باشد . با این حال ، آنها همچنین می توانند برای کاربردهای خشک کار طراحی شوند.

اجزای نوع کاسه نمد عبارتند از:

ساخته شده از مواد الاستومری ، شامل یک غشای انعطاف پذیر است که به لبه ای ختم می شود که برای بسته بندی کامل شافت طراحی شده است. بدنه فلزی: طراحی شده برای ایجاد سفتی در اطراف کاسه نمد برای یک محکم و پایدار با محفظه آن است : به عنوان بخشی مکمل برای اطمینان از فشار و تماس مداوم بین لب آب بند و شافت چرخان عمل می کند. کاسه نمد استفاده می شود تا آلودگی را از بین ببرد و همچنین می تواند دو مایع را جدا کند.

چرا قیمت کاسه نمد و بهترین نوع آن برای عملکرد سیستم مهم است؟

کاسه نمد برای حفظ روان کننده و به استثنای آلاینده ها مهم هستند. اگر کاسه نمد به اندازه کافی روان کننده را نگه ندارد ، دستگاه زود از کار می افتد. اگر آلودگی ها اجازه ورود به دستگاه را داشته باشند ، خرابی زودرس نیز رخ می دهد. برای بدست آوردن حداکثر عمر مفید از سیستم ، یک ترتیب آب بندی مناسب بسیار مهم است.

نحوه اطمینان از نصب صحیح

از ویژگی های مهم طراحی برای سهولت نصب ، داشتن یک شکاف مناسب در سرب در دمای 15 تا 30 درجه و اطمینان از این است که فاقد سوراخ یا لبه های تیز هستند که ممکن است در هنگام نصب به کاسه نمد آسیب برساند. همچنین مهم است که کاسه نمد به درستی جهت گیری شود ، یا برای احتباس روغن و یا حذف آلودگی

قبل از نصب پیشنهاد می شود که با استفاده از روان کننده یاتاقان انتخاب شده شافت و / یا کاسه نمد را کم کنید.

“همچنین مهم است که که مناسب ترین قیمت کاسه نمد را در یک محیط تمیز و کنترل شده نصب کنید . اگر یک کاسه نمد در یک محیط کثیف نصب شده باشد ، شما فقط می توانید آلاینده هایی را به دستگاه وارد کنید و آنها را آب بندی کنید که در آنها اثرات سوئی بر روی کاسه نمد و عمر تحمل خواهد داشت. همانطور که گفته شد ، کاسه نمد برای جلوگیری از آلودگی در حین کار است و بنابراین فرد نمی خواهد هنگام نصب آلودگی را به سیستم وارد کند. این می تواند اثرات نامطلوبی بر طول عمر تحمل داشته باشد. ” برای انتخاب این محصول با بهترین قیمت کاسه نمد ، با ما تماس بگیرید .