بلبرینگ کف گرد ان اس کا NSK

بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO
بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO
نوامبر 25, 2020
بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI
بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI
نوامبر 25, 2020

بلبرینگ کف گرد ان اس کا NSK

بلبرینگ کف گرد ان اس کا NSK Thrust Ball Bearing دارای دو بخش اصلی که در ساختار تمامی بلبرینگ های کف گرد وجود دارد و یک بخش آپشنال می باشد که در برخی از انواع طراحی های بلبرینگ کف گرد دیده می شود. بلبرینگ کف گرد ان اس کا NSK در بخش اصلی متشکل از ساچمه های مورد بر روی یک قفسه رینگ مانند می باشد و در بخش آپشنال نیر در بیرون توسط دو رینگ به شکل واشر پوشانیده شده است. بلبرینگ کف گرد NSK محصول کشور ژاپن بوده و با استاندارد های متریک عرضه می شود.

در ساختار بلبرینگ کف گرد NSK از انواع مختلفی ساچمه با طراحی های مختلف متناسب با نوع اتصال استفاده می شود. از انواع ساچمه بشکه ای، مخروطی، استوانه ای و سوزنی در بلبرینگ کف گرد NSK استفاده شده که ساچمه هاس استوانه ای دارای حداکثر قابلیت بارگذاری و حداقل در جه آزادی با ایجاد اصطکاک حداکثری بوده حال آنکه بلبرینگ کف گرد NSK که در واقع از ساچمه های کروی استفاده می کند دارای حداقل اصطکاک تولید شده است
.

بلبرینگ کف گرد NSK از خانواده بلبرینگ NSK می باشد.شرکت NSK یکی از تولید کنندگان بلبرینگ کف گرد NSK ژاپنی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.دارا بودن کیفیت بالا، قیمت مناسب و برخورداری از تکنولوژی از مزایای بلبرینگ کف گرد NSK محسوب می شوند و به همین جهت تعداد زیادی از طرفداران را به خود اختصاص داده است.