بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN

فروش رولبرینگ کروی
فروش رولبرینگ کروی
مارس 21, 2022
رولبرینگ کروی غلتکی SKF
رولبرینگ کروی غلتکی SKF
آوریل 17, 2022

بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN

بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نیاز و نوع استفاده بلبرینگ های مختلف را مورد استفاده قرار می‌دهند. بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN یکی از بلبرینگ های بسیار محبوب در صنعت است که در محل های با دماهای بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN را در قسمت های با دماهای بالا مورد استفاده قرار داده زیرا بلبرینگ های عادی در این دما دچار خرابی شده و به سیستم عیب های بسیار زیادی را وارد می کنند. به طور کلی بلبرینگ ها در زمان استفاده در درون شفت ها به دلیل دوران های بسیار بالایی که انجام می دهند دما های زیادی را به وجود می آورند. حال در قسمت هایی که افزایش دما وجود دارد بلبرینگ های عادی با افزایش دما دچار خرابی شده و به همین خاطر باید از بلبرینگ های نسوز ان تی ان NTN استفاده کرد. بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN می تواند تا دماهای بسیار بالا را تحمل کرده و بدون از دست دادن کیفیت به راندمان کاری خود ادامه دهد.

معمولاً محل های مورد استفاده برای بلبرینگ ها محل های عادی هستند که در دماهای معمولی مانند ۱۵۰ درجه سانتیگراد و بر اساس دوران های بلبرینگ رخ می دهد اما زمانی که در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی بخواهیم از بلبرینگ استفاده بکنیم دما چیزی در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ درجه سانتیگراد افزایش پیدا می‌کند و در این حالت بلبرینگ به طور کلی خاصیت دورانی خود را از دست میدهد. در صنایعی مانند کوره‌ های سرامیک پزی و یا فرهای کارخانه تولید صنایع غذایی به این میزان دمای داخل محفظه بالا رفته و استفاده از بلبرینگ های نسوز ان تی ان NTN کاری ضروری محسوب می‌شود. بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN دارای استانداردهای معتبر جهانی است که می‌ توان در آنها از گریس های با تحمل بالا و همچنین واشرهای نسوز استفاده کرد. این بلبرینگ ها به گونه ای طراحی شده اند که از هرگونه ورود گرد و غبار به داخل بلبرینگ و یا خروج گریس از داخل بلبرینگ جلوگیری می شود.

بلبرینگ نسوز در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، صنایع تولید کاشی و سرامیک، صنایع تولید فولاد و سیمان و به طور کلی صنایعی که با دماهای بسیار بالا سر و کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر برند ان تی ان NTN که یک برند معتبر و جهانی تولید بلبرینگ است و توانسته است با تولید بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN گامی مهم و اساسی برای کمک به صنایع با دمای بالا بردارد. شما می توانید انواع بلبرینگ های مورد نیازتان را در سایز ها و اندازه های مختلف از فروشگاه آراد بیرینگ خریداری نمایید.