رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI

رولبرینگ سوزنی ناچی NACHI
رولبرینگ سوزنی ناچی NACHI
مارس 21, 2022
گریس نسوز رولبرینگ
گریس نسوز رولبرینگ
مارس 21, 2022

رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI

رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI یکی از انواع رولبرینگ ها است که دارای شیار هایی در سطح داخلی و خارجی بوده که این شیارها مانند یک مخروط به داخل غلطک برمیگردد. علت نامگذاری رولبرینگ مخروطی شکل ظاهری است که پیدا کرده است. رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI بر خلاف سایر رولبرینگ ها که حالتی کروی دارند به مانند یک مخروط کشیده می شوند. رولبرینگ مخروطی برند ناچی NACHI یکی از بهترین و پرکاربردترین برندهای رولبرینگ است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت خوبی نیز برخوردار می باشد. رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI جزو رولبرینگ های بسیار مستحکم هستند که استحکام بالایی در هنگام تحمل بار و فشار دارند.

ظرفیت تحمل بار رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI بیشتر به سمت تحمل بارهای محوری شده است. ظرفیت تحمل بارهای محوری در رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI با هر میزان افزایش زاویه تماس رولبرینگ با سطح افزایش یافته و از این رو می تواند بارهای محوری بیشتری را تحمل نمایند. رولبرینگ های مخروطی انواع مختلفی دارند که برحسب صنعت انواع رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI را استفاده می کنند. از انواع رولبرینگ های مخروطی ناچی NACHI می توان به رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI یک ردیفه رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI دو ردیفه و رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI چهار ردیفه اشاره کرد که هر کدام از این رولبرینگ ها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند. قسمت هایی مانند مخروط و کاپ قسمت های اصلی رولبرینگ مخروطی را تشکیل می دهند.

جنس اصلی رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI از فولادهای ضد زنگ و یا یک نوع آلیاژهای استیل است که باعث می شود جنس رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI با کیفیت تر و با استفاده های بیشتری انتخاب گردد. رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI را در صنایع مختلفی مانند ماشین آلات صنعتی، خودروها، صنایع نیمه سنگین و همچنین جعبه دنده ها به کار می برند. به دلیل شکل ظاهری رولبرینگ مخروطی اساس کار این رولبرینگ ها به داخل جعبه دنده ها برگشته و بسیاری از مشکلات داخل جعبه دنده را به خوبی حل کرده است. همچنین از مزیت های استفاده از رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI می توان به عوامل متعددی از جمله نصب ساده رولبرینگ و بدون نیاز به هیچگونه بوش فاصله گذار اشاره کرد. شما می توانید رولبرینگ مخروطی ناچی NACHI اصل و یا هرگونه رولبرینگ و بلبرینگ دیگری که احتیاج دارید را از فروشگاه آراد بیرینگ خریداری کرده و از بابت اصل بودن بلبرینگ و رولبرینگ خیالتان آسوده گردد.