قیمت بلبرینگ آی ان آ INA

رولبرینگ استوانه ای کف گرد
ژانویه 21, 2023
بلبرینگ سوزنی تک ردیفه
بلبرینگ سوزنی تک ردیفه
فوریه 20, 2023

قیمت بلبرینگ آی ان آ INA

قیمت بلبرینگ آی ان آ INA، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. شرکت آی ان آ INA، یکی از زیر مجموعه های گروه شفلر در کشور آلمان می باشد. گروه شفلر با داشتن دو زیر مجموعه آی ان آ INA و FAG و SKF بسیا پر سابقه در زمینه تولید رینگ ها، بلبرینگ ها و رولبرینگ ها می باشد. مجموعه شفلر آلمان، یکی از گسترده ترین خط تولیدات محصولات بلبرینگ و رولبرینگ را دارد و یکی از بزرگترین کوره های آهنگری و ریخته گری رینگ و بلبرینگ را با ظرفیت فرآوری 80 هزار تن فولاد دارد.

این گروه سالانه حدود 520 میلیون قطعه تولید می گردد که با قیمت های متنوعی به بسیاری از کشورها ارسال می گردد و به فروش می رسد که ایران نیز یکی از این کشورها می باشد و با قیمت های گوناگونی به فروش می رسد. بلبرینگ آی ان آ INA، یکی از شناخته شده ترین و پر تقاضا ترین انواع این محصول در ایران می باشد. فروش بلبرینگ آی ان آ INA در موارد متعددی با قیمت های گوناگون کاربرد دارد که شامل این موارد می شوند.

ابزار به کار رفته در تکنولوژی مانند هارد دیسک ها، دوربین و دی وی دی؛ ابزار صنعتی مانند ریل ها در کمدها، انواع بالابر ها و دستگاه های لیفت، آسانسورها، پله برقی ها؛ صنعت هوایی مانند هواپیما ها و در صنعت خودروسازی؛ ابزار مختلف پزشکی و جراحی؛ انواع ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی؛ دستگاه خودرو پرداز و بسیاری دستگاه های دیگر. بلبرینگ های آی ان آ INA ساختار بسیار محکم و پر قدرتی دارند. ابعاد و انواع گوناگونی دارند که هر کدام قیمت ویژه ای دارند و شامل این موارد می شوند.

بلبرینگ آی ان آ INA شیار عمیق: این محصول پر کاربرد با قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشد و می تواند بارهای محوری و شعاعی را به طور مطلوبی تحمل کند. بلبرینگ INA شیار عمیق، در دو نوع یک ردیفه و دو ردیفه ساخته و ارائه می شود. ویژگی های بلبرینگ آی ان آ INA شیار عمیق: طراحی ساده به دور از پیچیدگی، ساختار یک پارچه و تفکیک ناپذیر بودن، مطلوب بودن برای سرعت های بسیار بالا، استحکام بالا در حین استفاده، نیاز نداشتن به تعمیر و نگهداری و دوام بسیار بالا.

بلبرینگ آی ان آ INA شیار عمیق از دو رینگ داخلی و بیرونی ساخته شده است. رنگ داخلی بر روی شفت سوار شده است و رینگ بیرونی برای اجتناب از حرکت کردن بلبرینگ، در قاب بیرون و بدنه ابزار چفت می شود. در ساختار نوع تک ردیفه، یک شیار عمیق تعبیه شده است که ساچمه ها یا گوی هایی را درون خود جای داده است. نوع تک ردیفه بنا بر ویژگی هایی که دارد، کاربرد فراوانی نیز دارد. در ساختار نوع دو ردیفه از دو شیار عمیق استفاده شده است. بلبرینگ آی ان آ INA شیار عمیق دو ردیفه، تاب تحمل بالایی در بارها و فشار زیاد و سرعت های بالا دارند و با قیمت های گوناگون در بازار موجود می باشد.

بلبرینگ آی ان آ INA تماس زاویه ای: این محصول نیز با قیمت های متنوعی موجود بوده و کاربرد وسیعی دارد. بلبرینگ آی ان آ INA تماس زاویه ای دارای دو حلقه یا راه گاه بیرونی و درونی است که نسبت به هم در راستای محوری بلبرینگ قرار گرفته اند. بلبرینگ آی ان آ INA تماس زاویه ای برای تحمل هم زمان بارهای شعاعی و محوری ساخته شده است.

تحمل بار و فشار محوری در بلبرینگ آی ان آ INA تماس زاویه ای، با افزایش زاویه تماسی، بیشتر می شود. انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای: بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه، بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه، بلبرینگ های تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس. نوع یک ردیفه بلبرینگ تماس زاویه ای با قیمت های گوناگونی وجود دارد و ویژگی آن این است که بار محوری را تنها در یک راستا می تواند تاب بیاورد و به همین دلیل معمولا با یک بلبرینگ دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.مدل دیگر بلبرینگ، رولبرینگ نام دارد که قیمت های گوناگونی نیز دارد.

رولبرینگ آی ان آ INA، تاب تحمل وزن و بار بیشتری را دارد. رولبرینگ ها انواع گوناگونی دارند که سوزنی، کروی، مخروطی، بشکه ای و استوانه ای می باشند. بلبرینگ های آی ان آ INA به دلیل آن که کالا هایی وارداتی می باشند، قیمتی متغیر دارند که بستگی به نرخ ارز دارند. از آن جایی که اقتصاد دچار نوسان هایی می باشد، قیمت این محصولات نیز دچار تغییر و فراز و فرود می باشد.

ما انواع بلبرینگ های آی ان آ INA را با قیمت مناسب نسبت به دیگر عرضه کنندگان به متقاضیان ارائه می نماییم. برای اطلاع از موجودی و ثبت سفارش، با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید. همکاران ما در بخش توزیع، بلبرینگ های آی ان آ INA را در اسرع وقت به دستتان می رسانند.