بلبرینگ کویو KOYO ژاپن

بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI
بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI
نوامبر 25, 2020
بلبرینگ کف گرد FAG
بلبرینگ کف گرد FAG
دسامبر 4, 2020

بلبرینگ کویو KOYO ژاپن

آرادبلبرینگ نماینده فروش بلبرینگ کویو KOYO ژاپن

بطور کلی برند های ژاپنی طول عمر و دوام بلبرینگ ها و قطعات مکانیکی را در اولیت تولید خود قرار می دهند و از این رو بلبرینگ کویو KOYO ژاپن نیز مطابق با استاندارد های ژاپنی استفاده از گریس و روغن هایی با حداکثر قابلیت و طول عمر را بر روی محصولات خود بکار می گیرد. البته با توجه به تنوع انواع بلبرینگ و رولبرینگ و شرایط محیطی و کاری که برای انواع بلبرینگ اهم از سرعت زاویه ای، دمای کاری و اصطکاک و مشخصات فیزیکی و نحوه قرار گیری ساچمه ها بر روی قفسه و در تماس با رینگ بوجود می آید تنوع روان کننده بلبرینگ نیز متناسب با شرایط کاری انتخاب خواهد شد.

برای بلبرینگ کویو KOYO ژاپن با اتصال بر روی شافت هایی با سرعت های زاویه ای بسیار بالا که عامل ایجاد حرارت در سیستم نیز محسوب می شوند استفاده از گریس با پایه کلسیم که قابلیت حرارتی بالاتی تا دمای 550 درجه فارنهایت معادل 288 درجه سانتی گراد مناسب می باشد. استفاده از گریس با پایه لیتیوم در یاتاقان بلبرینگ کویو KOYO ژاپن نیز که دسترسی اندکی بر روی بلبرینگ ها برای روانکاری دارند به سبب حفظ خواص مکانیکی و دمای بالای چکیدگی در آنها صورت می پذیرد.

رولبرینگ و بلبرینگ کویو KOYO ژاپن البته به جز مقاومت حرارتی روان کننده تاثیر بر رسوبات و زنگ زدگی انواع بلبرینگ و رولبرینگ را نیر در انتخاب بهتر روان کننده ها مد نظر قرار می دهد . بلبرینگ کویو KOYO ژاپن محصول کشور ژاپن می باشد و به روش مهندسی معکوس تست و تولید می شود. بدین مفهوم که کارخانه صنعتی KOYO ژاپن علاوه بر انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان به تولید انواع ماشین آلات و سیستم های هبدرولیکی نیز مبادرت دارد و از این رو دارای قابلیت تست بلبرینگ های تولیدی خود می باشد. بلبرینگ کویو KOYO ژاپن جرثقیل دستی اغلب از نوع سیار عمیق با ساچمه های کروی مورد استفاده قرار می گیرد.