رولبرینگ ان تی ان NTN

نشست بلبرینگ
جولای 11, 2021
رولبرینگ ناچی NACHI
جولای 11, 2021

رولبرینگ ان تی ان NTN

رولبرینگ ان تی انNTN  برای اولین بار در سال 1918 آغاز به کار نمود. در سال 1939 بلبرینگ NTN ان تی ان اولین مرکز تولید محصولات جهانی خود را در KAWANA تاسیس نمود و در سال 1959 تبدیل به اولین برند تولید کننده رولبرینگ و بلبرینگ ژاپنی در سطح دنیا شد. بلبرینگ ان تی ان NTN در واقع اولین برند ژاپنی تولید کننده رولبرینگ و برنده جایزه کنترل کیفیت استاتیک محصول شد. در دهه های 50 و 60 میلادی بود که رفته رفته پای بلبرینگ ان تی ان NTN به بازار های اروپایی رسید و اولین محصولات NTN بصورت رسمی بر روی ماشین آلات صنعتی تولید اروپا بسته شد.

شعبه آمریکایی رولبرینگ NTN ان تی ان برای اویل بار در سال 1963 و به منظور تامین نیاز های بازار آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی آغاز به کار نمود. در این برهه رولبرینگ ان تی ان NTN قادر به تولید انواع رولبرینگ و کف گرد، مخروطی، بشکه ای و سوزنی برای صنایع خودرو سازی و صنایع سنگین بود. کیفیت رولبرینگ NTN  ان تی ان نه تنها با توجه به استاندارد های بی شماری که در طی سالیان سال دریافت نموده است تایید میشود بلکه بکارگیری آن بعنوان قطعه اصلی بر روی بسیاری ماشین آلات سنگین معدنی و کشاورزی و در شرکت های اتومبیل سازی برجسته نیز مهر تاییدی بر این کیفیت می باشد.

رولبرینگ مخروطی NTN ان تی ان در دو سری مختلف اینچی با کد J و سری استاندارد میلیمتری با کد ISO تولید و عرضه میشود. مشخصات مکانیکی رولبرینگ مخروطی ان تی ان NTN اغلب بصورت بارگذاری استاتیک و بارگذاری دینامیک بصورت حداکثر بار و حداکثر سرعت دورانی شافت ها مشخص می شود.  رولبرینگ سوزنی NTN ان تی ان دارای سطح مقطع بسیار باریک بوده، ضرفیت بالایی در بار گذاری داشته، سختی سطحی و مقاومت سایشی بسیاری بالایی فراهم نموده و در مجموع سبب پایین آمدن وزن و حجم اشغال شده در سیستم های مکانیکی می شود.