رولبرینگ کروی غلتکی SKF

بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN
بلبرینگ نسوز ان تی ان NTN
مارس 21, 2022
رولبرینگ کف گرد بشکه ای
رولبرینگ کف گرد بشکه ای
آوریل 17, 2022

رولبرینگ کروی غلتکی SKF

رولبرینگ کروی غلتکی SKF در عملکرد خود از سیلندرها به عنوان عناصر نورد استفاده می‌کنند و این موضوع بر عکس عملکرد غلتکی که در بلبرینگ‌ها وجود دارد، است. طول سیلندرها در رولبرینگ کروی غلتکی SKF کمی بیشتر از قطر است و غلتک های آن ظرفیت بار شعاعی بیشتری دارند. طراحی رولبرینگ کروی غلتکی SKF نیز به این قطعات اجازه می‌دهد تا سرعت‌ بیشتری را نسبت به سایر رولبرینگ داشته باشند.

انواع مختلفی از رولبرینگ کروی غلتکی SKF وجود دارد. مدل تک ردیف آن پر مصرف ترین و قابل تفکیک است که نصب و جداسازی را در دسترس می‌کند. با این همه ممکن است رولبرینگ کروی غلتکی SKF نتوانند از بار شعاعی برنامه مخصوص خود پیروی کنند. رولبرینگ کروی غلتکی SKFدو ردیفه و چند ردیفه ظرفیت بار شعاعی بیشتری را ارائه می دهند و همچنین می توانند فشار بر محور خود را در یک جهت انتقال دهند.

رولبرینگ کروی غلتکی SKF دارای ویژگی های مختلفی بسته به برنامه تولید کننده و تامین‌کننده هستند که با ترکیبی از ظرفیت بار شعاعی بیشتر، توانایی تطبیق سرعت های بیشتر و سایر ویژگی مثبت، برای مصرف در صنعت های مختلف ایده آل هستند. کاربرد های رایج رولبرینگ کروی غلتکی SKF که می توان از آن در صنایع استفاده کرد عبارتند از: نفت و گاز، گیربکس های خودرو و ماشین صنعتی، توربین باری، موتور الکتریکی، پمپ ها و کارخانه های فولاد می باشند.

استفاده از رولبرینگ کروی غلتکی SKF موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های قطعات پایین‌تر، مونتاژ و نصب با ریسک پایین تر ، تحمل فشار شفت‌ها می‌شود و همچنین رولبرینگ کروی غلتکی SKFدر برابر آسیب‌های ناشی از فشار و سایش، ضربه و بارهای لبه مقاومت می‌کنند و بیشتر از یاتاقان‌های المنت نورد، نابسامانی سیستم را تاب می آورند که این موضوع باعث می شود مشتریان در هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتر صرفه جویی کنند و تجهیزات آن ها عمر طولانی تری داشته باشند.

همچنین رولبرینگ کروی غلتکی SKF به دلیل ساختار ویژه خود آسیب احتمالی در هنگام نصب را کاهش می‌دهند و آنها باریک هستند که موجب صرفه جویی در فضا و زمان می شود و اندازه رولبرینگ کروی غلتکی SKF بر اساس استفاده و نیاز مشتری در هنگام متفاوت است. اگر به رولبرینگ کروی غلتکی SKFسفارشی یا قسمتی دیگر نیاز داشته باشید، مهم است که بلبرینگ‌های به خصوص را برای نیازهای خاص خود تهیه کنید. کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید که به چه قطعه ای نیازمندید. برای مشاوره و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.