نمایندگی فروش بلبرینگ NSK

رولبرینگ SKF
رولبرینگ SKF
می 21, 2021
گریس نسوز
گریس نسوز
ژوئن 21, 2021

نمایندگی فروش بلبرینگ NSK

آراد بلبرینگ نمایندگی فروش بلبرینگ NSK

شرکت NSK در سال 1916 تاسیس شد و اولین بلبرینگ های ساخت ژاپن را ساخت. از آن زمان ، این شرکت پیشگام توسعه یاتاقان ها در ژاپن است و NSK اکنون طیف گسترده ای از بلبرینگ ها را ارائه می دهد و آنها را در سراسر جهان به فروش میرساند . شرکت آراد بلبرینگ نمایندگی فروش بلبرینگ NSK را عهده دار می باشد . یاتاقان های NSK کمک زیادی به رشد بسیاری از صنایع و پیشرفت تکنولوژی مکانیکی کرده است و اکنون این شرکت بیشترین سهم را در بازار یاتاقان ها در ژاپن دارد و یکی از بزرگترین تامین کنندگان بلبرینگ در جهان است.

موارد فروش بلبرینگ NSK

محصولات خودرو
ماشین آلات و قطعات دقیق
محصولات مکاترونیک

همچنین از آغاز دهه 1960 ، به دنبال تأسیس اولین دفتر فروش خارج از کشور خود در آن آربور ، میشیگان در ایالات متحده ، NSK همچنان به راه اندازی مکانهای تجاری در خارج از کشور ادامه دادو و حضور جهانی خود را به طور مداوم تقویت کرده است. در دهه 1970 ، NSK یک شرکت تابعه تولیدی در خارج از شهر سائو پائولو در برزیل تأسیس کرد و به دنبال آن سایر شرکت های تابعه تولیدی جدید در آمریکای شمالی ، در انگلستان و آسیا به وجود آمد. و در دهه 1990 ، NSK UPI بزرگترین تولید کننده یاتاقان در انگلستان ، معروف به مارک RHP را خریداری کرد.

به همین دلیل گسترش مکانهای تولید و فروش در تمام بازارهای اروپا منجر به حضور بازار NSK در اروپا شد و آراد بلبرینگ نیز یکی از نمایندگی فروش بلبرینگ NSK می باشد .و همانطور که میدانید NSK با بهره گیری بیشتر از پتانسیل شبکه NSK یک شرکت تحمل جهانی با بیش از 100 سال سابقه است. که این بالاترین سطح ایمنی و کیفیت ژاپنی را ارائه می دهد. یاتاقان های اصلی NSK در نمایندگی فروش بلبرینگ NSK بسیار مقرون به صرفه تر از یاتاقان های ساختگی هستند زیرا ماندگاری آنها بسیار بیشتر است و شما مجبور نیستید هزینه تعمیرات ناشی از خرابی را پرداخت کنید. این روزها یاتاقان های فیک بسیاری وجود دارد .یاتاقان های ساختگی ای که بسیار شبیه یاتاقان های اصلی هستند که همیشه نمی توانید آنها را از هم تفکیک کنید . نمایندگی فروش بلبرینگ NSK ( آراد بلبرینگ ) محصولات اصل را به فروش می رساند . خرید یاتاقان اصل بسیار مورد توجه می باشد .به همین دلیل خرید بلبرینگ از یک نمایندگی فروش بلبرینگ NSK قابل اعتماد بسیار مهم است. نمایندگی فروش بلبرینگ NSK یاتاقان نورد ، اجزای خودرو ، پیچ های توپی ، راهنماهای خطی و سایر محصولات ماشین آلات دقیق را برای صنایع و کاربردهای مختلف تولید و توزیع می کند .

بلبرینگ را فقط از نمایندگی فروش بلبرینگ NSK معتبر خرید کنید.
نمایندگی فروش بلبرینگ NSK با دقت و نظارت دقیق انتخاب کنید .
یک نمایندگی فروش بلبرینگ NSK هرگز محصولات تقلبی NSK را عرضه نمی کند.
پشتیبانی الکترونیکی و مهندسی فقط از طریق نمایندگی فروش بلبرینگ NSK مجاز در دسترس است.
اطمینان حاصل کنید که نمایندگی فروش بلبرینگ NSK که قصد خرید از آن را دارید توسط NSK مجاز است.
نمایندگی فروش بلبرینگ NSK با داشتن انبوهی از محصولات NSK و RHP و دسترسی نامحدود به کل مجموعه ، محصولات اصلی را به سرعت و با اطمینان تحویل می دهند.