بلبرینگ شیار عمیق نوع S

بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ شیار عمیق
ژانویه 12, 2020
بلبرینگ دینام
بلبرینگ دینام
ژانویه 21, 2020

بلبرینگ شیار عمیق نوع S

بلبرینگ شیار عمیق نوع S

بلبرینگهای شیار عمیق که رینگ داخلی آنها دنباله داشته باشد را بلبرینگ شیار عمیق نوع S مینامند. این طرح فقط برای بعضی از موارد خاص به کار میرود. در بلبرینگ شیار عمیق نوع S به یک طرف رینگ داخلی، یک رینگ قفل کن خارج از مرکز نصب میشود و یا خود رینگ داخلی بلندتر طراحی شده و روی آن دو پیچ تنظيم تعبیه میشود .

عموما بلبرینگ شیار عمیق نوع S حلقه آب بند لاستیکی دو طرفه داشته و حتی در مواردی از زبان های نصب شده روی رینگ داخلی جهت حفاظت از حلقه آب بند استفاده میشود.

معمولا دربلبرینگ شیار عمیق نوع S سطح خارجی رینگ بیرونی به شکل کروی سنگ زده میشود تا با چرخش داخل محفظه چدنی با فولادی مخصوص بتواند خود را با اشکالات احتمالی عدم تراز بودن شفت که در ماشین آلات کشاورزی ، نوار نقاله ها و ماشین آلات ساختمانی به کار میروند.تطبیق بدهند .

 

 

در یک طرف بلبرینگ شیار عمیق نوع S روی لبه هر دو رینگ داخلی و خارجی، شیارهایی تعبیه شده که از طریق میتوان براحتی ساچمه ها را داخل بلبرینگ جا زد.

بلبرینگ شیار عمیق نوع S جهت تحمل بارهای محوری زیاد مناسب نمی باشند، زیرا در آن شیارهای جازنی خارج خواهند شد. چون تقریبا به تمام بیرینگها بار محوری نیز وارد میشود بیرینگهای بدون شیار جازنی کاربرد بیشتری دارند.