بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

بلبرینگ شیار عمیق FAG
بلبرینگ شیار عمیق FAG
نوامبر 8, 2020
نمایندگی فروش بلبرینگ FAG
نمایندگی فروش بلبرینگ FAG
نوامبر 12, 2020

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

انواع بلبرینگ هفت هزاری یا بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

بلبرینگ های تماس زاویه ای یک ردیفه
بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه
بلبرینگ های تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG تک ردیفه

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG بار های شعتعی و همچنین بار های محوری را در یک جهت تحمل می کنند و معمولا به صورت دوتایی نصب می شوند. نوع تحمل باربلبرینگ تماس زاویه ای FAG : علاوه بر تحمل بار شعاعی بار محوری را نیز در یک جهت تحمل می کند.

بلبرینگ تماس زاویه ای اف آ گ (FAG) به سه دسته تقسیم می شوند:

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه اف آ گ (FAG)
بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه اف آ گ (FAG)
بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی اف آ گ (FAG)

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

بلبرینگ تماس زاویه ای دارای کاربری محدود ترین نسبت به بلبرینگ های شیار عمیق هستند و برای تولید آنها دقت بالاتری بکارگرفته میشود . از آنجایی که دلیل اصلی استفاده از بلبرینگ تماس زاویه ای FAG قابلیت های بالای آنها در اتصال بر روی شافت هایی با سرعت دورانی بسیار بالا می باشد و قابلیت هایی که در تعلیق بارهای ترکیبی دارند قابلیت هایی که در تعلیق بارهای ترکیبی دارند دارای قیمت نسبتا بالایی نیز هستند . با توجه به اینکه در صنایع عملا سرعت های زاویه بسیار بالا برای شافت هایی با سایز متوسط و پایین مقدور می باشد و شافت های با سایز و قطر بسیار بالا به دلیل داشتن وزن بالا نیاز به گشتاور حرکتی بسیار بالایی هستند در اغلب موارد بلبرینگ تماس زاویه ای FAG با سایزهای متوسط و پایین تر از متوسط تولید میشوند . ویژگی های حرارتی بلبرینگ تماس زاویه ای به سبب سرعت گردشی بالا و حرارت ایجاد شده بر اثر آن می بایست بالا بوده و از این رو در اغلب موارد گرید های بالای فولادی همراه با عملیات افزاینده عمق لایه سخت و با سختی بالایی معمولا بالای 60 راکول در تولید بلبرینگ تماس زاویه ای بکار گرفته میشوند .

شرکت آرادبلبرینگ تامین کننده و توزیع کننده بلبرینگ تماس زاویه ای FAG دو ردیفه

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG دو ردیفه لقی نرمالی دارند و بصورت استاندارد و به اندازه مناسب بلبرینگ لقی آنها بین 5الی 55 میکرون نیز می باشد . بعضی از بلبرینگ تماس زاویه ای FAG دو ردیفه از لقی کمتر و یا بیشتر از نرمال نیز برخوردارند جهت دریافت اطلاعات فنی و استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید . اغلب موارد تولید کنندگان بلبرینگ تماس زاویه ای FAG دو ردیفه نحوه قرار دادن دو بخش را بصورت رو در رو و نه پشت سر هم بصورت سری صورت می دهند که در این رو قابلیت های تعلیق بارهای شعاعی و محوری در هر جهتی فراهم می آید . در واقع نحوه قرار دادن و جهت اتصال در بلبرینگ تماس زاویه ای FAG دو ردیفه یا دو قلو بسته به نوع کاربری دارد و در صوریتکه طبق محاسبات مهندسی اطمینان وجود دارد که تنها در یک جهت و به میزان بسیار بالایی انرژی و نیروی وارد می شود ترجیح به استفاده از بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیف با جهت های یکسان می باشد .