زنجیر های صنعتی

بلبرینگ صنعتی کشاورزی
بلبرینگ صنعتی کشاورزی
اکتبر 24, 2019
دنده زنجیری
دنده زنجیری
اکتبر 24, 2019

فروش زنجیر صنعتی

امروزه استفاده از زنجیر صنعتی سبب شده تا بتوان به‌راحتی قدرت مکانیکی را از جایی به‌جای دیگر انتقال داد. کاربرد زنجیرهای صنایع مختلف خیلی وقت است که باعث شده پیشرفت چشمگیری در کاهش هزینه تولید زنجیر های صنعتی و… صورت بگیرد. یکی از بهترین انواع زنجیر های صنعتی که در بازار ایران و جهان یافت می‌شود زنجیر های صنعتی کانا ساخت کشور ژاپن است.

فروشگاه آراد با بیش از 5 سال تجربه در تامین و ساخت زنجیرهای صنعتی آمادگی در خصوص فروش زنجیر صنعتی در انواع زنجیر ها را دارد. شما می توانید جهت استعلام قیمت زنجیر صنعتی با زنجیر های صنعتی آراد تماس بگیرید.

ساختار زنجیرهای صنعتی

زنجیرهای صنعتی به عنوان یک قاعده، فولاد (آلیاژی، پر آلیاژ، کربن دار و غیره، بسته به عملکرد یک زنجیره)، آهن، آلیاژهای فلزی به عنوان ماده استفاده می شود و دو فرآیند در تولید زنجیرهای صنعتی وجود دارد که اولی جوشکاری است به این شکل که یک میله فولادی به قطعات بریده می شود (طول چنین قطعه ای گام یک زنجیره است)، گرم می شود، خم می شود، جوش داده می شود و عملیات حرارتی می شود که به این ترتیب زنجیره های همه منظوره و زنجیره های حلقه گرد GOST 7070-75 تولید می شوند و دوم ریخته گری است که این فرآیند برای تولید زنجیر لنگر، زنجیر برای تجهیزات جابجایی مواد (برای تهیه یک قالب EPS مورد نیاز است) استفاده می شود. همچنین سادگی در طراحی، قابلیت اطمینان عملیاتی بالا و قیمت مناسب زنجیرهای صنعتی دلیل محبوبیت آن را توضیح می دهد.

مزایای زنجیرهای صنعتی

مزیت های تولید زنجیرهای صنعتی مجموعه متنوعی است که شامل انواع زنجیره ها می شود و بسته به قدرت یعنی استحکام معمولی (زنجیره های بلند کردن و حمل و نقل) و استحکام بالا (زنجیره های حلقه گرد با استحکام بالا برای نوار نقاله، کمباین، تجهیزات معدن) است که با زمین در برابر ضخامت یک میله مقاوم بوده و زنجیرهای صنعتی بلند پیوندی به دلیل یک پیوند طولانی سبک تر هستند. همچنین زنجیرهای صنعتی پیوند کوتاه به دلیل نسبت بهینه ضخامت حلقه به اندازه آن می توانند بارهای زیادی را تحمل کنند و بسته به دقت ساخت زنجیرهای صنعتی کالیبره شده با انحراف گام قابل قبول 1-2.5٪ و زنجیرهای صنعتی کالیبره نشده با انحراف گام قابل قبول تا 4٪ می باشد.

کاربرد زنجیرهای صنعتی

زنجیرهای صنعتی دارای کاربردهای گسترده ای هستند که برای تعمیر یک بار سنگین در حین حمل و نقل، لنگر انداختن و غیره در صنایع مختلف از این زنجیرها در بارهای عملیاتی بالا به عنوان زنجیر بالابر و حمل بار برای جابجایی بارها استفاده می شود. همچنین زنجیرهای صنعتی به دلیل استفاده از فولاد آلیاژی با افزایش استحکام مشخص می شوند و به عنوان مثال، یک زنجیره پیوند گرد 18با کلاس قدرت C معدن استفاده می شود. همچنین زنجیرهای صنعتی در تولید نوار نقاله و آسانسور کاربرد دارد و این زنجیر برای تولید زنجیر ایمنی، زنجیر برف خودرو، زنجیر چاه، زنجیر برای دام، تجهیزات تعلیق، مهاربندی کششی و سایر محصولات برای زندگی روزمره، صنعت و کشاورزی استفاده می شود که دور همه منظوره زنجیرهای صنعتی است.

البته زنجیرهای صنعتی بخشی از چرخ دنده لنگر است و برای اتصال لنگر به بدنه کار می کند و با این حال، امروزه از زنجیر بدون لنگر نه تنها در ناوگان، بلکه برای نیازهای سکوهای نفتی اقیانوس، اسکله های شناور، مراحل فرود، بارج ها و سایر مناطق مشابه استفاده می شود و زنجیرهای صنعتی بدون لنگر در بسیاری از بخش‌های اقتصادی دیگر استفاده می‌شود که معدن و متالورژی، جنگل داری و ماهیگیری، در کشاورزی، اگر زنجیره‌ها در طول استفاده عملیاتی تحت بارهای سنگین قرار گیرند. زنجیرهای صنعتی ناودانی لنگر از طیف کاملی از اجزا تشکیل شده است، معمولاً آنها اولین پرتاب، چندین بخش میانی (تعداد به طول کابل زنجیر بستگی دارد)، ضربه نهایی (خمشی) و یک غل انتهایی، همه اجزا هستند و توسط پیوندهایی به یکدیگر متصل می شوند.

زنجیرهای صنعتی متشکل از پیوندهای فورج شده یا جوشی با استحکام بالا و ناودانی است که در وسط قرار دارند و این ساختار حتی کوچکترین تغییر شکل زنجیره را تحت بارگذاری کششی از بین می برد که البته تولید زنجیرهای صنعتی بلند تا 350 متر با اتصال قطعات 25 متری بخش ها با کمک حلقه های جداشدنی ویژه انجام می شود و زنجیرهای صنعتی کالیبر کوچک معمولاً به بخش هایی تقسیم نمی شوند و جامد تولید می شوند. البته زنجیرهای صنعتی در این نوع در متالورژی، ماشین ‌سازی، سیمان سازی، صنعت چوب، کشاورزی، دکل کاری و همچنین در کشاورزی انفرادی کاربرد دارند و زنجیرهای صنعتی جوش داده شده از آهن، فولاد (کم کربن، آلیاژی و پر آلیاژ)، برنج و آلیاژهای دیگر ساخته شده است که زنجیرهای تمام شده را می توان غلت داد، رنگ کرد با لاک یا لعاب یا گالوانیزه کرد.

تغییرات در ساخت و کاربرد زنجیرهای صنعتی

یک زنجیرهای صنعتی طولانی از استحکام معمولی برخوردار است و تحرک خوبی دارد، کوتاه کردن و بلند کردن آن آسان است، امکان ایجاد حلقه وجود دارد و با افزایش اندازه پیوند، وزن آن کاهش می یابد اما یک زنجیرهای صنعتی اتصال کوتاه جوش داده شده با استحکام معمولی. کاهش طول یک زنجیره باعث دوام بیشتر زنجیره می شود و آن را با بارهای بیشتر تطبیق می دهد و چنین زنجیرهایی را می توان برای تعلیق بارها، تجهیزات تعلیق، مهاربندی کششی و غیره استفاده کرد و چنین زنجیرهای صنعتی برای مکانیسم های بلند کردن بار زنجیر مقاوم در برابر سایش با کیفیت بالا برای چرخ دنده است که زنجیرهای صنعتی جوشی غیر کالیبره شده برای مصارف عمومی برای ساخت زنجیر استفاده می شود. همچنین زنجیرهای صنعتی برای بلند کردن و حمل و نقل ابزاری ضروری برای جابجایی بارهای بزرگ، دکل کردن و سایر عملیات مشابه هستند.

مزایای زنجیرهای صنعتی

البته استحکام و  استاندارد زنجیر صنعتی تقریباً سه برابر کابل های فلزی با همان قطر است و زنجیرهای بالابر و حمل به طور سنتی در نقاله‌ها، پله‌های برقی، آسانسورهای سطلی، ماشین‌های استخراج زغال سنگ، ماشین‌آلات موتوری و دستی، شاخه‌های مختلف دامپروری، چوب، نفت و صنایع ماهیگیری استفاده می‌شوند که مزایای زنجیر بالابر و حمل، مقاومت در برابر سایش و استحکام بالا، امکان بارگیری با لبه های تیز وجود دارد، انعطاف پذیری و تحرک، تعمیر ساده، مقاوم در برابر یک محیط متخاصم و عمر مفید کمتر از 10 سال است. البته محصولاتی که برای نوار نقاله ها و حمل و نقل ها تولید می شوند با مدل سازی بار دینامیکی اعمال شده تحت آزمایش های دوام قرار می گیرند.

زنجیرهای صنعتی تولید ما

این شرکت به طور منظم توسط آژانس های نظارت فن آوری مورد تأیید و تأیید قرار می گیرد و دارای گواهی انطباق محصول با الزامات ایمنی است که تولید کننده زنجیرهای صنعتی و اجزای کوره های دوار را با استفاده از جوشکاری فلاش مطابق با الزامات استانداردها و استانداردهای اروپایی و با توجه به فناوری توسعه یافته در همکاری با شرکای ما تولید می شود و محصولات با کارایی بالا و با کیفیت برتر ، انطباق دقیق با شدیدترین مشخصات، نوآوری و تمرکز کامل بر خواسته های مشتریان اساس شهرت پیشرو ما را تشکیل می دهد که به دلیل وزن حمل و نقل بسیار سنگین و تأثیرات شدید محیطی ، تقاضاهای زیادی برای زنجیرهای صنعتی ایجاد می شود و همچنین ما جدیدترین فناوری تولید زنجیرهای صنعتی را توسعه می‌دهیم تا نیازهای پیچیده را در زمینه‌های مختلف تولید و فرآوری فولاد برآورده کنیم.

در روند تولید کاهش سایش زنجیرهای صنعتی بازیابی در بسترهای اختلاط سنگ معدن و زغال سنگ به دلیل سایش، افزایش مقاومت در برابر دما در حمل و نقل مواد داغ یا به دست آوردن بالاترین دقت برای زنجیرها مورد استفاده در برنامه های برج حلقه ای است و این چالش ها تنها بخش کوچکی از وظایف را نشان می دهد که ما در گذشته به منظور توسعه راه حل های محصول موفق روی آن کار کرده است و البته زنجیرهای صنعتی بازیابی کم تعمیر و نگهداری برای جابجایی زغال سنگ، سنگ آهن و سایر مواد افزودنی و همچنین زنجیر نقاله تشت برای آماده سازی شارژ تنها دو مورد از راه حل های محصول متعددی هستند که در آنها توانایی های فنی برتر خود را ثابت کرده ایم.

همچنین در تولید زنجیرهای صنعتی رسانه هایی با دمای تا 900 درجه سانتیگراد و قوام بسیار ساینده، تقاضاهای زیادی را برای محصولات ما ایجاد می کنند و طرح های زنجیره ای ساخته شده توسط شامل غلتک های نگهدارنده روغن کاری شده مادام العمر و سیستم های آب بندی نوآورانه برای پیوندهای زنجیرهای صنعتی و همچنین گزینه های اتصال ویژه و پیوندهای زنجیره ای بسیار مقاوم در برابر سایش برای نوار نقاله های سلولی و تخته ای برای انتقال سنگ معدن، زغال سنگ و سنگدانه است که استفاده از مواد ویژه با افزایش مقاومت در برابر دما و مقاومت به سایش بهینه در ترکیب با بالاترین دقت تولید در طول پردازش و عملیات حرارتی، الزامات اساسی برای موفقیت در هنگام استفاده در کارخانه است و پذیرش بالای فناوری توسط بسیاری از اپراتورهای کارخانه، اعتبار ما را تأیید می کند.