رولبرینگ بشکه ای SKF

فروشگاه اینترنتی بلبرینگ
فروشگاه اینترنتی بلبرینگ
آگوست 23, 2021
رولبرینگ سوزنی NTN
رولبرینگ سوزنی NTN
سپتامبر 21, 2021

رولبرینگ بشکه ای SKF

رولبرینگ بشکه ای SKF در سخت ترین کاربردهای صنعتی استفاده می شوند. طراحی پیشرفته یاتاقانهای SKF امکانات تکنولوژیکی رولبرینگ بشکه ای را بسیار افزایش می دهد و ظرفیت بار بالا ، حداکثر سرعت و قابلیت اطمینان بیشتر را ارائه می دهد.

رولبرینگ بشکه ای SKF تا دمای 200 درجه سانتیگراد تثبیت می شوند و از فولاد فوق تمیز مخصوص در طیف وسیعی از اندازه ها از قطر سوراخ 40 تا 260 میلی متر ساخته شده اند. عمر این رولبرینگ بشکه ای SKF در مقایسه با یاطاقان غلتکی کروی معمولی تا دو برابر افزایش می یابد و هزینه های نگهداری را تا حد زیادی کاهش می دهد. رولبرینگ بشکه ای SKF برای عملیات سخت در صنایع فولاد و کاغذ ، برای استفاده در کمپرسورها ، پمپ ها و بسیاری دیگر از صنایع سنگین محبوب هستند. رولبرینگ بشکه ای SKF برای سیستم هایی طراحی شده است که در آنها بارهای زیاد باید تحمل شوند و انحنای محور و عدم هم ترازی جبران می شود. آنها عملکرد فوق العاده بالایی را ارائه می دهند و برای حمل بارهای شدید طراحی شده اند

تلاش ما برای کمال در توسعه و تولید ، سینماتیک مطلوب و سایش کم را تضمین می کند ، که عمر مفید را بیشتر می کند. و این هزینه کم نگهداری و حداقل هزینه تعمیر و نگهداری را به دنبال دارد.

تعیین استانداردهای جدید

مهم نیست که در کجا از رولبرینگ بشکه ای SKF استفاده می شود ، آنها بیش از همه با ظرفیت عملکرد بسیار بالا مشخص می شوند. رتبه بندی بارهای دینامیکی بالاتر باعث افزایش قابلیت اطمینان عملکرد و افزایش عمر متوسط تا 60 درصد می شود. علاوه بر این , آنها یک صرفه جویی در فضا هستند ، زیرا یاتاقانهای کوچکتر به راحتی می توانند عملکرد مدلهای بزرگتر را برآورده کنند. استاندارد کیفیت منحصر به فرد رولبرینگ بشکه ای SKF دلیل این افزایش قابل توجه در ظرفیت عملکرد ، مقرون به صرفه بودن و قابلیت اطمینان عملکرد است.

رولبرینگ بشکه ای SKF دارای دو ردیف غلتکی هستند که در یک حلقه حلقه ای کروی توخالی مشترک باز می شوند. رولبرینگ بشکه ای SKF قابل تنظیم زاویه هستند و بنابراین نسبت به ناهماهنگی ها حساس نیستند. در کنار سطوح بالای نیروهای شعاعی ، این یاتاقان ها همچنین می توانند نیروهای محوری را در هر دو جهت تحمل کنند. این یاتاقان ها دارای سوراخ های استوانه ای و کروی هستند.

کاربرد رولبرینگ بشکه ای SKF

در میان مناطق دیگر ، غلتک های کروی در موارد دو قسمتی برای پشتیبانی از صفحات ارتعاشی در زمینه معدن و همچنین در کارخانه های نورد استفاده می شود. این یاتاقانها را می توان در نیروگاه باد ، بخشهای تولید گیربکس و غیره نیز یافت.