فروش بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ کف گرد NTN
بلبرینگ کف گرد NTN
مارس 4, 2021
بلبرینگ کشاورزی
بلبرینگ کشاورزی
مارس 31, 2021
نمایش همه
فروش بلبرینگ شیار عمیق

فروش بلبرینگ شیار عمیق

فروش بلبرینگ شیار عمیق

فروش بلبرینگ شیار عمیق بیشترین نوع بلبرینگ را دارند و مخصوصاً همه کاره هستند. اصطکاک کمی دارند و برای کم صدا و لرزش کم بهینه شده اند که سرعت چرخش زیاد را امکان پذیر می کند. آنها بارهای شعاعی و محوری را از هر دو جهت در خود جای می دهند ، نصب آنها آسان است و نسبت به سایر انواع بلبرینگ به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند. فروش بلبرینگ شیار عمیق برای کاربردهای خاص در محصولات مهندسی استفاده می شوند . قیمت فروش بلبرینگ شیار عمیق در گروه صنعتی آراد بلبرینگ بسیار مقرون به صرفه می باشد ، برای اطلاع از قیمت فروش بلبرینگ شیار عمیق با کارشناسان ما تماس بگیرید .

ویژگی ها و مزایای فروش بلبرینگ شیار عمیق

اصطکاک کم و دمای کار ، سر و صدا و لرزش کم
سرعت دویدن بالا
قابلیت های با کیفیت و عملکرد بالا برای برنامه شما
بارهای شعاعی و بارهای محوری را در هر دو جهت قرار دهید
با انواع گریس ها در بیشتر شرایط از جمله گریس با کیفیت ، گریس با درجه حرارت بالا و روغن جامد موجود است
افزایش قابلیت اطمینان و تحمل طولانی و ماندگاری بالا

فروش بلبرینگ شیار عمیق NSK

NSK طیف گسترده ای از بلبرینگ های شیار عمیق را تولید می کند. این یاتاقان ها متداول ترین نوع هستند و در کاربردهای بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه

قفس های فولادی فشرده یاطاقان توپ های شیار عمیق تک ردیف متداول ترین نوع یاطاقان غلتکی است. استفاده از آنها بسیار گسترده است.
علاوه بر یاتاقان های نوع باز ، این یاتاقان ها غالباً دارای محافظ های استیل یا مهر و موم لاستیکی هستند که در یک یا هر دو طرف نصب شده اند و از قبل با روغن کاری می شوند. همچنین ، از حلقه های ضربه گیر گاهی اوقات در حاشیه استفاده می شود. در مورد قفس ها ، فولادهای فشرده متداول ترین هستند.برای بلبرینگ های شیار عمیق بزرگ ، از قفس های برنجی تراش خورده استفاده می شود. از قفس های تراش خورده برای کاربردهای پرسرعت نیز استفاده می شود.