تولید بلبرینگ 

رولبرینگ سوزنی SKF
رولبرینگ سوزنی SKF
ژانویه 26, 2021
بلبرینگ خود تنظیم Koyo
بلبرینگ خود تنظیم KOYO
مارس 4, 2021

تولید بلبرینگ

استاندارد تولید بلبرینگ و رولبرینگ نشان دهنده مشخصات مکانیکی مانند مشخصات ابعادی و متریال بکار رفته در تولید بلبرینگ و رولبرینگ که خود معرف مقاومت فشاری و مقاومت محیطی در برابر عوامل خورنده و اکسید کننده است می باشد. استاندارد 683
/ 17
ISO که یک استاندارد در سیستم بین المللی است بیان کننده مشخصات شیمیایی و ترکیبات بکار رفته شامل فاکتورهایی چون عملیات حرارتی، آلیاژ فولاد و در بند 17 این دستور العمل به تبیین درجه سيقل و سختی سطحی ساچمه ها می پردازد. در حال حاضر تولید کنندگان بزرگ بلبرینگ و رولبرینگ در دنیا از استاندارد های جهانی نیز پیشی گرفته و خود با بکار گیری ترکیباتی دقیقتر از ترکیبات تبیین شده در استاندارد ها به تولید بلبرینگ و رولبرینگ می پردازند.
5 عنصر اصلی در تولید بلبرینگ های فولادی یا آلیاژ فولادی در ترکیب با عنصر آهن با عدد اتمی 53 با درصد های مختلف بکار میروند که هر یک سبب افزایش و بهبود خواص مکانیکی ترکیبات تولید بلبرینگ و رولبرینگ میشوند. این عناصر عبارتند از
• کربن (عامل اصلی افزایش تنسایل مقاومتی و حرکت از آهن به سمت فولاد) که با درصد های مختلفی و حداکثر تا 1
.
1٪ بکار گرفته میشود. • سیلیسیم که با درصد بین 0
. 15 الى 0 .
8٪ مورد استفاده قرار می گیرد .تولید بلبرینگ ها بستگی به نوع استفاده ممکن است دارای خصوصیات و آپشن هایی باشند که باید توسط اعداد و کد هایی مشخص شوند . کد های بیرینگ ها نشان دهنده ی نوع جنس برینگ ها ، جنس قفسه ، دارا بودن کاسه نمد ، دارا بودن واشر ، قابلیت تحمل بار های محوری و شعاعی ، قابلیت تحمل دما و سایر خصوصیات می باشد .

تولید بلبرینگ کف گرد یا بلبرینگ پنجاه و یک هزاری (۵۱۰۰۰)

تولید بلبرینگ کف گرد جهت عدم کشیده شدن سطوح روی هم و کاهش سطح تماس می باشد تا اصطحکاک سطوح کاهش یابد. تماس لایه درونی با لایه بیرونی به دلیل کروی بودن تولید بلبرینگ بسیار کم است و لذا می توان بسیار نرم حرکت نماید. نام های دیگر بلبرینگ کف گرد یا بلبرینگ پنجاه و یک هزاری ، بلبرینگ ۵۱۰۰۰ و سه تیکه یا پنچ تیکه می باشد .

تولید بلبرینگ نشست آن : تولید بلبرینگ ها در طی مدت کاری طولانی و تحت نیروها و تنش های تخریبی وارده از طرف ماشین دچار سایش می شوند. میزان سایش که در اصطلاح انگلیسی به Abrasion شناخته می شود نسبت مستقیمی با سرعت دورانی شافت و میزان بار وارده بر تولید بلبرینگ داشته و با قطر ساچمه های بلبرینگ نسبت عکس دارد. به این معنی که هر قدر سرعت زاویه شافت که در فیزیک با آلفا یا اومگا شناخته می شود بالا تر رود میزان سایش نیز بالاتر می رود، به همین ترتیب با افزایش میزان بار ناشی از وزن شافت و نیروها و تنش های اعمالی میزان سایش نیز افزایش پیدا می کند. اما مفهوم نشست بعد از تولید بلبرینگ ها با سایش سطحی آنها یکسان است بدین معنا که با افزایش سایش سطحی بلبرینگ که می تواند با نسبت بالاتری بر روی ساچمه بلبرینگ و با نسبت کمتری بر روی کونس اتفاق افتد حد فاصل کونس ها در یک طرف بلبرینگ افزایش (نیم دایره پایینی) و در طرف دیگر (نیم دایره بالایی) کاهش پیدا می کند. این امر سبب می شود عملا ساچمه های پایینی بلبرینگ از چرخه خارج شده و نقشی در تعلیق بار ایفا نکرده و فشار بیشتری بر ساچمه های بالایی بلبرینگ وارد شود و علاوه بر این سبب افت ارتفاع در اتصال شافت شده که مشکلات بزرگی مانند انحنای شافت و گشتاور ها و لنگر ها را به دنبال داشته باشد .

اهمیت تولید بلبرینگ ها در صنعت امروزه:

بنابراین در دنیای صنعت ، تولید بلبرینگ ها اهمیت بسیاری دارد زیرا در سطح گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرد .می توان گفت بدون تولید بلبرینگ چرخ صنعت در هیچ حوزه ای به چرخش در نمی آید .پس می توان گفت تولید بلبرینگ جزء مهم همه ماشین آلات بلبرینگ ها می باشند.بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید و استفاده بهینه از بلبرینگ محصول شرکت آراد بلبرینگ می باشد .

تولید انواع بلبرینگ

تولید بلبرینگ مخصوص مواد غذایی SKF
تولید بلبرینگ خطی سری NRFG برند Rexroth تولید بلبرینگ خطی مینیاتوری Rexroth
تولید بلبرینگ های دقت بالا NSK
تولید بلبرینگ GGB سری DX10
تولید بلبرینگ های EZO تولید بلبرینگ چند ردیفه SCHEAFFLER
تولید بلبرینگ INSOCOAT

برندهای تولید بلبرینگ:

مهمترین شرکتهای تولید بلبرینگ

TIMKEN, KOYO, SKF, FAG, NTN, NSK,
SNR
تولید بلبرینگ توپی چرخ جلو و تولید بلبرینگ توپی چرخ عقب ساده و بلبرینگ توپی چرخ عقب ABS و رولبرینگ پنيون و رولبرینگ هوزینگ و بلبرینگ بزرگ گیربکس و بلبرینگ کوچک گیربکس بلبرینگ فن و بلبرینگ وسط پلوس و بلبرینگ کولر و بلبرینگ دینام و رولبرینگ ژامبون اکسل و بلبرینگ دینام و بلبرینگ هرزگرد و بلبرینگ فرمان و بلبرینگ چرخ عقب کوچک پراید قديم و تولید بلبرینگ چرخ عقب پراید جدید و بلبرینگ چرخ عقب بزرگ پراید جدید و قدیم وبلبرینگ فابریک سر شفت دنده زیر پراید و بلبرینگ ته میلنگ پراید و بلبرینگ ته میلنگ پراید و بلبرینگ دینام پراید و بلبرینگ هوزینگ پراید و بلبرینگ چرخ جلو پراید وتولید بلبرینگ چرخ جلو پراید توپی پراید جدید و بلبرینگ کولر پراید و بلبرینگ کلاچ پراید بلبرینگ تسمه تایم پراید و تولید بلبرینگ دوبل دینام پراید .

فروش انواع بلبرینگ

ماشینی در آراد بلبرینگ و تامین قطعات و تولید بلبرینگ و اورینگ و رولبرینگ برای تمای بلبرینگ ماشینی در ایران. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تولید بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن Timken

تولید بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن Timken ساخت کشور آمریکا میباشد و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) میباشد که هم اکنون در ۲۸ کشور دنیا در حال فعالیت میباشد. بلبرینگ و رولبرینگ های تیمکن نیز در ایران دارای عاملیت فروش میباشند ، قیمت تولید بلبرینگ و رولبرینگ شرکت تیمکن در ایران بعلت عرضه کم دارای قیمت نسبتاً بالایی هستند.