رولبرینگ کروی SKF

فروش بلبرینگ INA
فروش بلبرینگ INA
فوریه 20, 2023
بلبرینگ‌ NSK ارزان قیمت
بلبرینگ‌ NSK ارزان قیمت
جولای 21, 2023

رولبرینگ کروی SKF

شرکت ما به عنوان یکی از تامین کنندگان رولبرینگ کروی SKF در بازار حضور دارد و با کیفیت ترین قطعات را به شما عرضه می کند که نکته حائز اهمیت در روند خرید و سفارش رولبرینگ کروی SKF این است که به سرعت، بار محوری یا رانش دینامیکی و بار شعاعی رولبرینگ ها و اطلاعاتی که کارشناس ما در اختیار شما قرار می دهد توجه داشته باشید.

در واقع سرعت رولبرینگ کروی SKF که با روغن کاری گریس کار می کند کمتر از رولبرینگ با روغن کاری روغن کار می کند، است و بار محوری یا رانش دینامیکی بار محوری ثابت محاسبه شده است که گروهی از رولبرینگ های کروی SKF یکسان با حلقه‌های بیرونی ثابت می‌ توانند از نظر تئوری برای عمر رتبه بندی ۱ میلیون دور حلقه داخلی تحمل کنند. البته تمامی ویژگی های رولبرینگ کروی SKF در هنگام سفارش شما توسط کارشناسان اعلام می شود.

همچنین طول عمر بهینه رولبرینگ کروی SKF، زمانی حاصل می ‌شود که گوی ‌ها و مسیر حلقه ها حداقل تماس سطحی داشته باشند و با روغن کاری مناسب ایمن و کامل شود. بارهای رولبرینگ کروی SKF تحت بارهای استاتیکی یا دینامیکی و همچنین بارهای محوری یا شعاعی است و این بدان معنا است که برای تعیین بار کاری یک رولبرینگ کروی SKF باید چهار متغیر در نظر گرفته شود. آن ها می توانند بارهای شعاعی و دینامیکی بیشتری را نسبت به بارهای محوری و استاتیک تحمل کنند. اولین علامت تغییر شکل غیر الاستیک، لکه های مسطح روی توپ ها است که مانع از چرخش می شود.

در واقع عمر محاسبه شده یک رولبرینگ کروی SKF بر اساس بار، سرعت عملکرد و عوامل محیطی آن است. استانداردهای صنعتی معمولاً ایجاب می‌کنند که 90 درصد آن ها پس از 1 میلیون چرخش همچنان قابل سرویس باشند و 50 درصد نیز پس از 5 میلیون چرخش همچنان قابل سرویس باشند. این به عنوان تحمل و طول عمر شناخته می شود که لازم است برای بررسی طول عمر یک رولبرینگ کروی SKF و همچنین متغیرهای قابل استفاده برای محاسبه آن، از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

همچنین مواد ویژه و گزینه های آبکاری که برای رولبرینگ کروی SKF باید در نظر گرفته شوند عبارت است از فولاد ضد زنگ، پلاستیک، توپ های سرامیکی و آبکاری که رولبرینگ کروی SKF از مواد عمدتاً سخت شده با حداقل درجه بندی راکول 58 Rc ساخته شده است . فولاد ضد زنگ 440 درجه سانتی گراد و فولاد SAE 52100 رایج ترین مواد برای طراحی آن هستند، اما این آلیاژها برای دمای عملیاتی یا اصطکاک بالاتر از 350 درجه فارنهایت مناسب نیستند.

اشکال فولادهای مولیبدنی برای مقاومت در برابر دما حتی بیش از 1000 درجه فارنهایت عالی هستند. همچنین سپرها و آب بندی های یک رولبرینگ کروی SKF بار شعاعی را تحمل نمی کنند و در صورت وجود فقط بارهای محوری سبک را تحمل می کنند و سپرهای فلزی معمولاً از همان جنس مسیرهای آن هستند.

کاربردهای ویژه فروش رولبرینگ کروی SKF شامل کنترل بدنه یا هواپیما، هوافضا، کشاورزی، خودرو، پشتیبانی توپ اسکرو، ابزار یا قطعات پزشکی یا دندانپزشکی، نظامی، پمپ، اسپیندل یا با دقت فوق العاده، و کالاهای ورزشی و مصرفی است و آن را برای بسیاری از کاربردهای تحمل وزن ایده آل می کند. کاربردهای خاص شامل درایوهای سخت، اسکیت های غلتکی، محرک های چرخشی، و واگن های ریلی است.

رولبرینگ کروی SKF در اندازه های مختلف و ارزان است و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد. رولبرینگ کروی SKF با کیفیت ما، تابع استانداردهایی است که دقت و کارایی آن را نشان می دهد و رتبه بندی شده است. این رتبه بندی‌ ها محدوده‌های مختلف دقت و تحمل را برای رولبرینگ کروی SKF طبقه‌ بندی می ‌کند و کاربردهای با سرعت بسیار بالا بیشترین مزیت رولبرینگ ها است. زیرا تولید کننده مجبور نیست از این دستورالعمل های صنعتی پیروی کند و سرعت آن به کیفیت قطعات و فولاد استفاده شده در آن بستگی دارد.

در حالی که امروزه برخی از تولید کنندگان به سیستم شماره گذاری رولبرینگ پایبند هستند، برخی دیگر سیستم خود را توسعه داده اند و اگر سازنده تصمیم بگیرد از سیستم شماره گذاری خود استفاده کند، کاربر نهایی باید به اطلاعات مبادله ای که از سازنده یا توزیع کننده در دسترس است تکیه کند. هنگامی که یک تامین کننده از سیستم شماره گذاری خود استفاده می کند و مبادله با سایر تامین کنندگان در دسترس نیست، به عنوان مثال کارشناسان فروش در هنگام فروش رولبرینگ کروی SKF اطلاعات کمی خواهند داشت.

در نهایت این نکته اهمیت دارد که ثبت اطلاعات مربوط به رولبرینگ کروی SKF و جداول آن می توانند قابل تبدیل و کمک کننده باشد زیرا بسیاری از تامین کنندگان نیز بلبرینگ های غیر استاندارد را بدون ویژگی های منحصر به فرد یا خاص عرضه می کنند و رولبرینگ کروی SKF که از نظر فنی بسیار با کیفیت است را نمی توان با سایر محصولات تعویض کرد. برای سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.