رولبرینگ ناچی NACHI

رولبرینگ ان تی ان NTN
جولای 11, 2021
جنس کاسه نمد
جولای 11, 2021

رولبرینگ ناچی NACHI

رولبرینگ ناچی NACHI با بکار گیری فلزات خام بسیار مرغوب تولید این شرکت و با بهره گیری دقت بسیار بالای ماشین آلات این کمپانی در برش و عملیات حرارتی فلزات و در نتیجه اجزای بسیار دقیق و حساس  رولبرینگ صنعتی تولید گردیده است. نتیجه بکارگیری این میزان درقت در تولید رولبرینگ های ناچی NACHI با قابلیت حرارتی و کاهش اصطکاک و دقت و طول عمر بسیار بالا می باشد. رولبرینگ های جدید تولیدی شرکت ناچی NACHI با شعار “بدون نیاز به حفظ و نگهداری” قابلیت عملکرد مناسب در سخت ترین شرایط کاری ماشین آلات را بدون نیاز به روغن کاری دارند.

رولبرینگ کفگرد ناچی NACHI در سری های مینیاتوری TAM , TG و در سری های مختلف سایز بزرگ O تولید و عرضه می شود  و جهت قرار گیری در اتصالات شافت های عمودی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده اصلی رولبرینگ ناچی NACHI کفگرد برای اتصالات قلاب هرزگرد جرثقیل و ادوات لیفتینگ می باشد. سایزهای کاربردی  رولبرینگ NACHI ناچی با قطر خارجی بین 10 الی 360 میلیمتر می باشد.

رولبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI محصول کشور ژاپن و با قابلیت بکارگیری برای تعلیق بارهای ترکیبی محوری و شعاعی می باشد. این سری از رولبرینگ تماس زاویه ای هم بصورت تک ردیف و هم بصورت 2 ردیف تولید میشود. رولبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI اغلب در موقعیت های مکانیکی در ماشین آلات صنعتی با قابلیت تنطیم دقیق زاویه اتصال مورد استفاده قرار می گیرد.

رولبرینگ خود تنظیم ناچی NACHI محصول کشور ژاپن بگونه ای طراحی شده است که رینگ داخلی و ساچمه ها که بصورت دو ردیفه قرار دارند بطور کامل اسمبل شده و در داخل یک حلقه خارجی منحنی شکل قرار گرفته اند. به سبب طراحی این رولبرینگ خود تنظیم قابلیت تعلیق مناسب و بدون مشکل بار تا تغییرات زاویه اتصال کوچک که ممکن است بر اثر ارتعاش و حرکت ماشین بوجود آید و یا از ابتدا در اثر اتصال نا درست باشد تحمل نماید.  رولبرینگ ناچی NACHI اغلب در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که طول شافت اتصال بلند باشد و تنظیم دقیق زاویه اتصال مشکل باشد.