نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO

بلبرینگ SKF تقلبی
بلبرینگ SKF تقلبی
آگوست 31, 2020
یاتاقان لغزشی
یاتاقان لغزشی
سپتامبر 11, 2020

نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO

شرکت آراد بلبرینگ با سال ها تجربه در خصوص خدمات و محصولات مرتبط با انواع بلبرینگ ها، رولبرینگ ها، نیدل و با کادری مجرب نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO میباشد.

– آراد بلبرینگ نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO و انواع برندهای بلبرینگ SKF – FAG – KOYO – TIMKEN – NTN – SNR
– آراد بلبرینگ نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO و انواع تجهیزات جانبی بلبرینگها
– آراد بلبرینگ نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO و انواع رولبرینگ ها
– آراد بلبرینگ نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO و انواع نیدل بلبرینگ های صنعتی
-آراد بلبرینگ نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO و تمامی قطعات بلبرینگ ها
– رنج کامل بلبرینگ ها در تمامی سایزها

این مجموعه نمایندگی رسمی بلبرینگ KOYO می باشد که محصولات این شرکت معتبر ژاپنی را به متقاضیان در ایران ارائه می دهد. شرکت KOYO از سال 1921 تاکنون قدمت دارد و در سال 2006 با یک برند ژاپنی دیگر ادغام شده و گسترش پیدا کرده و برند JTEKT را تشکیل داده است.

اکنون نیز نام KOYO، نام تجاری شرکت JTEKT به حساب می آید. شرکت KOYO در بازار فروش بلبرینگ و رولبرینگ برندی پیشرو و موفق بوده است به گونه ای که نام آن، موجب اطمینان خاطر خریداران این محصولات می باشد.

دامنه محصولات این شرکت بسیار گسترده می باشد و از بلبرینگ ها و رولبرینگ هایی با ابعاد مینیاتوری 1 میلیمتر تا از بلبرینگ ها و رولبرینگ هایی با ابعاد فوق بزرگ 7 متر تشکیل شده است و در این نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO نیز عرضه می گردد. برند KOYO بر روی تمامی محصولات بلبرینگ و رولبرینگ خود دارای مجوز ISO/TS 16949 می باشد.

برند KOYO در زمینه بلبرینگ و رولبرینگ محصولات متنوعی دارد که برخی از پرکاربردترین و پرفروش ترین آن ها عبارت هستند از این محصولات: بلبرینگ تماس زاویه ای KOYO، بلبرینگ خود تنظیم KOYO ، بلبرینگ کف گرد KOYO، بلبرینگ ایگرگ KOYO، رولبرینگ بشکه ای KOYO، رولبرینگ استوانه ای KOYO، رولبرینگ مخروطی KOYO و رولبرینگ سوزنی KOYO که در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در زیر می توانید ویدئویی در ارتباط با محصولات کمپانی KOYO و موارد استفاده آن در صنایع گوناگون ببینید. قابل توجه است که تمامی محصولات به صورت اورجینال و با هزینه ای مناسب در این نمایندگی قابل تهیه می باشند.

بلبرینگ تماس زاویه ای KOYO

یکی از محصولاتی که در این نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO به متقاضیان ارائه می گردد، بلبرینگ تماس زاویه ای KOYO می باشد. به بلبرینگ تماس زاویه ای در اصطلاح عامیانه بلبرینگ هفت هزاری نیز می گویند.

در این نوع از محصول رینگ داخلی و خارجی با هم دیگر زاویه ای ایجاد می کنند که تحمل بارها و فشارهایی که به صورت محوری و شعاعی به سیستم وارد می شود را ممکن می سازد. هر چه زاویه حلقه درونی و بیرونی بلبرینگ تماس زاویه ای بیشتر باشد، قدرت تحمل بار و نیروی وارده نیز بیشتر است.

کاربرد بلبرینگ تماس زاویه ای که در این نمایندگی عرضه می شود، در دستگاه های تراش، فرزهای صنعتی با دور بالا، ماشین آلات صنعتی که باید به طور همزمان سرعت و دور بالا را پشتیبانی نماید، CNC و موارد متعدد دیگر می باشد. انواع مدل های بلبرینگ های تماس زاویه ای KOYO متنوع می باشد که همگی در این نمایندگی جهت فروش موجود می باشند.

این محصول خود دارای سه مدل می باشد که تمامی آن ها در این نمایندگی موجود می باشند و تشکیل می شوند از: بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه KOYO، بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه KOYO و بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس KOYO. بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه KOYO که در این نمایندگی می توانید انواع مدل های آن را دریافت نمایید.

ترتیب نصب بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه KOYO در حالت دوتایی به سه شکل متفاوت انجام می گیرد. در فرم اول دو بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه پشت سر هم قرار می گیرند تا بار و نیرو را در یک سمت تحمل کنند. در فرم دیگر دو بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه رو به روی هم قرار می گیرند تا بار را از دو سمت تحمل کنند و در فرم سوم، دو بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه پشت به پشت هم قرار می گیرند تا بار را از دو سمت تحمل نمایند.

هنگام تهیه بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه KOYO از این نمایندگی باید دقت نمود که تنظیم دقیق و متناسب با بار اولیه متناسب در کیفیت عملکرد بلبرینگ اهمیت فراوانی دارد. در صورتی که بار اولیه زیاد باشد، موجب ایجاد سایش و گرمای زیاد در بلبرینگ می گردد. به طور معمول از بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه KOYO به صورت دوتایی استفاده می شود تا نتیجه بهتری حاصل شود.

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه KOYO ساختار این محصول به شکل دو بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه است و  فقط از نظر پهنا کمتر می باشد. در این نوع از بلبرینگ در این نمایندگی می توانید آن ها را سفارش دهید، تحمل بارهای شعاعی و محوری از دو سمت ممکن می باشد.

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه KOYO انواع گوناگونی دارد که می توان آن ها را در این نمایندگی تهیه نمود. یکی از انواع بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه، دارای پنجره ساچمه ای از جنس پلی آمید می باشد. یکی از انواع این محصول دارای شیار ساچمه خور می باشند و به علت داشتن ساچمه بیشتر قدرت تحمل بیشتری نیز دارند. یکی دیگر از انواع آن ها دارای کاسه نمد فلزی می باشند و مدل دیگری نیز کاسه نمد پلاستیکی دارند.

پس از تهیه بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه که دارای شیار ساچمه خور می باشد، بلبرینگ باید به گونه ای نصب شود که بار به سمتی وارد شود که شیار وجود ندارد. این مدل را می توان از این نمایندگی تهیه نمود.

بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس که به بلبرینگ چهار ردیفه نیز مشهور می باشد، شیاری مانند انواع یک ردیفه دارد. در این محصول رینگ داخلی دو تیکه است و می تواند بار بیشتری را تاب بیاورد.

در زمانی که بار محوری بالا است و یا میزان بار محوری بر بار شعاعی برتری دارد و در دو سمت وارد می شود، بهتر است از این محصول استفاده شود. از این بلبرینگ در تجهیزات انتقال قدرت بیشتر استفاده می کنند. در شرایطی که بار شعاعی از بار محوری بیشتر است، استفاده از بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس درست نیست زیرا باعث افزایش اصطکاک می گردد.

بلبرینگ خود تنظیم KOYO

بلبرینگ خود تنظیم KOYO یکی دیگر از محصولاتی است که در این نمایندگی به متقاضیان ارائه می گردد که دو رویف ساچمه با حلقه بیرونی مشترک دارد. شیارها تعبیه شده برای ساچمه، شکلی منحنی وار دارند که خصوصیت خود تنظیم بودن این بلبرینگ در هنگام انحراف و ناهمراستایی شافت، نیز به دلیل همین ویژگی ظاهری می باشد.

این بلبرینگ توانایی تحمل بار به صورت شعاعی را دارد. به علاوه بلبرینگ خود تنظیم KOYO در سه مدل متمایز عرضه می شود که شامل این موارد می شوند: بلبرینگ خود تنظیم بدون کاسه نمد KOYO، بلبرینگ خود تنظیم با کاسه نمد در دو طرف بلبرینگ KOYO و بلبرینگ خود تنظیم با حلقه داخلی عریض KOYO.

بلبرینگ خود تنظیم KOYO می تواند وضعیت خود را در مواقع ضروری اصلاح کند که به دلیل وجود شیارهای منحنی شکل درون ساختار آن می باشد . این محصول که در انواع متعدد در این نمایندگی رولینگ و بلبرینگ تولید می گردد، با قیمتی مقرون به صرفه آماده عرضه می باشد.

بلبرینگ خود تنظیم با حلقه داخلی عریض KOYO در شافت هایی قرار می گیرند که با ظرافت و دقت بالایی ساخته شده اند. با سفت کردن آن پیچ می توان از لغزیدن حلقه، جلوگیری کرد. به علاوه به این محصول بلبرینگ دو هزاری هم می گویند.

بلبرینگ کف گرد KOYO

یکی دیگر از محصولات این نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO، بلبرینگ کف گرد می باشد که به بلبرینگ پنجاه و یک هزاری نیز مشهور می باشد و دو نوع یک ردیفه و دو ردیفه دارد.

نیز بلبرینگ کف گرد KOYO در دو متریال برنجی و آهنی تولید شده و در این نمایندگی عرضه می شود. باری که به لایه خارجی در این محصول وارد می شود، به گوی درونی منتقل می گردد و نیرو از آنجا نیز به لایه داخلی می رود. بلبرینگ کف گرد KOYO بار را به صورت محوری از یک یا دو جهت دریافت می نماید ولی نمی تواند بار به صورت شعاعی را تاب بیاورد.

عملکرد بلبرینگ کف گرد KOYO در جهت کاهش اصطکاک میان دو سطح می باشد. به این صورت که سطح تماس میان دو سطح را آنقدر کوچک می کند که سایشی میان آن دو سطح اتفاق نیوفتد. نیرو و باری که از سطح به درون کره ها منتقل شده است، با توجه به شکل کره ها، سطح تماس کوچکی دارد و حرکت نرمی ایجاد می کند که اصطکاک کمی دارد. به بلبرینگ کف گرد KOYO بلبرینگ پنجاه و یک هزار یا سه تکه یا پنج تکه هم می گویند.

به بلبرینگ کف گرد KOYO از نوع دو ردیفه، بلبرینگ 53000 هم می گویند. این بلبرینگ می تواند بار محوری را از دو سو تحمل کند و می تواند به صورت محوری شافت، موقعیت دهی کند. اجزاء سازنده بلبرینگ کف گرد KOYO شامل این مورد می شوند.

انواع دو ردیفه ساخته شده از دو متریال متفاوت در بازار موجود می باشند که عبارت هستند از قفسه برنجی و قفسه فولادی که هر کدام کاربرد خود را دارند. در نهایت دانستن این نکته ضروری است که بلبرینگ کف گرد دو ردیفه یا پنجاه و سه هزار KOYO نباید تحت فشار شعاعی قرار گیرد.

بلبرینگ ایگرگ KOYO

بلبرینگ ایگرگ KOYO از جمله دیگر محصولات این نمایندگی می باشد. بلبرینگ ایگرگ KOYO که مدل های مختلف آن را می توانید از این نمایندگی تهیه کنید. بلبرینگ ایگرگ KOYO در برابر ناهمراستایی مقاومت بالایی دارد و می تواند بار شعاعی، بار محوری یا هر دو نیرو را به صورت همزمان با همدیگر تاب بیاورد.

مدل های بلبرینگ ایگرگ KOYO که می توانید قیمت های آن ها و طرح ها آن ها را از همکاران ما در این نمایندگی بخواهید، در صنایع مختلفی به کار می روند مانند صنعت ساخت ماشین آلات کشاورزی و نساجی یا صنایع غذایی و …، صنایع راه سازی و موارد دیگری از این دست.

بلبرینگ ایگرگ KOYO دارای مدل های متنوعی می باشد که شامل این موارد می گردند: بلبرینگ ایگرگ با سیستم قفل کننده پیچ بی سر، بلبرینگ ایگرگ با بوش تبدیل، بلبرینگ ایگرگ تثبیت یا به عبارت دیگر موقعیت دهی با انطباق تداخلی.

پیش از خرید بلبرینگ ایگرگ KOYO از این نمایندگی باید نوع آببند و قفسه نگهدارنده بلبرینگ را تعیین نمود. در بلبرینگ ایگرگ KOYO، آببند به شکل مالشی می باشد و قفسه آن از متریال فیبر و فولاد ساخته می شود. هوزینگ آن نیز یا از جنس فولاد ساخته می شود و یا از چدن. در صورتی که هوزینگ بلبرینگ مور نظر از نوع چدن باشد.

می توان آن را روانکاری نمود ولی در صورتی که از نوع فولادی باشند، به این دلیل که در ساختار آن سوراخ ندارد، امکان روانکاری آن نیز وجود ندارد. در انواع فولادی در انتهای بلبرینگ ایگرگ KOYO از ته گیر پلاستیکی استفاده می شود تا شفت را مهار کند و از گالانیزه هم برای جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی استفاده می گردد.

انواع چدنی را به این دلیل که می توان به دفعات روانکاری انجام داد، می توان در محیط های آلوده و مرطوب به کار برد. پیش از تهیه و خرید از نمایندگی رسمی KOYO، باید این نکات را مد نظر داشت.

رولبرینگ بشکه ای KOYO

رولبرینگ بشکه ای KOYO از جمله محصولات دیگر این نمایندگی می باشد که به طور متداول با مخروطی عرضه می شوند و از نوع خود تنظیم می باشند و از استحکام بالایی در برابر فشارها و بارهای وارد شده، برخوردار می باشند. رولبرینگ بشکه ای KOYO برای استفاده در سرعت های بالا و تحمل فشارهای زیاد مناسب است. رولبرینگ بشکه ای KOYO برای تحمل فشار و نیرو به صورت محوری و یا فشار شعاعی همزمان با فشار محوری مناسب است.

رولبرینگ بشکه ای KOYO از نوع کف گرد، یکی از پرکاربردترین مدل های این محصول می باشد که می توان از این نمایندگی با ضمانت اصالت کالا دریافت نمود. این رولبرینگ خاصیت خود تنظیمی دارد که موجب شده است تا نسبت به ناهمراستایی شافت حساسیت نداشته باشد.

رولبرینگ بشکه ای کف گرد KOYO قابل تفکیک بوده و از استحکام بالایی برخوردار می باشد و سرعت دورانی بسیار بالایی دارد. آن دسته از رولبرینگ بشکه ای کف گرد KOYO که در ابتدای نام تجاری خود پیشوند E دارند تاب تحمل نیرو و فشار بیشتری را نسبت به انواع دیگر از رولبرینگ بشکه ای کف گرد KOYO دارند که می توانید آن ها را از این نمایندگی تهیه نمایید.

رولبرینگ بشکه ای کف گرد KOYO توانایی تحمل فشار و نیرو به صورت محوری و شعاعی را دارند. از لحاظ ساختار، بین مدل هایرولبرینگ بشکه ای کف گرد KOYO تفاوت هایی وجود دارد. در برخی از انواع قفسه فولادی از نوع Window Type دارند و غالب دیگر مدل ها قفسه های فولادی و یا برنجی به صورت ماشین کاری شده دارند که قفسه ها به کمک یک بوش که محل قرارگیری آن ها در سوراخ واشر شافت می باشد، برای تثبیت در وضعیت درست تنظیم می گردند.

در هنگام تهیه این محصول از این نمایندگی باید این را در نظر بگیرید که رولبرینگ بشکه ای کف گرد KOYO می تواند تا دمای دویست درجه سانتیگراد را به خوبی دوام بیاورد و برای روانکاری این محصول، روغن انتخاب مناسب تری نسبت به گریس های صنعتی می باشد. سرعت دورانی رولبرینگ بشکه ای کف گرد KOYO در حالتی که شافت عمودی می باشد، نصف سرعت آن در حالتی است که شافت افقی قرار گرفته است.

رولبرینگ استوانه ای KOYO

رولبرینگ استوانه ای KOYO در لیست پرفروش ترین محصولات این نمایندگی می باشد که انواع مختلفی دارد. از لحاظ ساختاری رولبرینگ استوانه ای KOYO در چهار نوع یک ردیفه، دو ردیفه، کف گرد و پر غلتک تولید و عرضه می گردد. از حیث مدل های تجاری رولبرینگ استوانه ای KOYO می توان به انواع متعددی اشاره نمود که عبارت هستند از این موارد: رولبرینگ استوانه ای KOYO همراه با پیشوند NU که رینگ بیرونی آن از دو سمت باز است.

رولبرینگ استوانه ای KOYO همراه با پیشوند N که رینگ بیرونی آن می تواند حرکت کند. رولبرینگ استوانه ای KOYO همراه با پیشوند NUP که رینگ بیرونی آن به یک سمت باز می شود و طرف باز هم یک پولک دارد. رولبرینگ استوانه ای KOYO همراه با پیشوند NJ که از یک سمت لبه دارد. رولبرینگ استوانه ای KOYO همراه با پیشوند NF که رینگ بیرونی ا یک سمت لبه دارد و می تواند خارج گردد. رولبرینگ استوانه ای KOYO که از دو سمت بسته می باشد.

رولبرینگ استوانه ای KOYO که می توانید آن را از این نمایندگی تهیه نمایید، می تواند فشار و نیرو به صورت شعاعی را تحمل کند و برای قرار گرفتن تحت بارهای شعاعی سنگین در سرعت های بالا، انتخاب مطلوبی است. در انواع یک ردیفه رولبرینگ استوانه ای KOYO، یکی از رینگ های درونی یا بیرونی از یک سمت یا دو سمت لبه ندارد و می توان رولبرینگ را تفکیک نمود. زمانی که انطباق به صورت داخلی است، استفاده از این انواع مناسب می باشد.

رولبرینگ استوانه ای یک ردیفه KOYO میان فلنچ یکپارچه باز قرار می گیرد که این فلنچ ها طراحی ویژه ای داشته و روانکاری را آسان تر می کنند و موجب کاسته شدن اصطکاک می گردند و دما در این سیستم ها بالا نمی رود.

رولبرینگ استوانه ای یک ردیفه KOYO نه تنها می تواند فشار زیاد را در سرعت بالا تاب بیاورد، بلکه می تواند در سرعت های بالا بچرخد. در مواقعی رولبرینگ استوانه ای یک ردیفه KOYO عملکرد مطلوبی دارد که علاوه بر قرار گرفتن تحت بار محوری، بار شعاعی نیز بر روی آن قرار داشته باشد. انواعی که رینگ درونی یا بیرونی لبه دارند، می توانند به جز بار شعاعی بار محوری را نیز تحمل کنند.

رولبرینگ استوانه ای دو ردیفه KOYO، سطح مقطع کم به همراه تحمل فشار بالایی دارند. محل استفاده از رولبرینگ استوانه ای دو ردیفه KOYO در تجهیزات و دستگاه های انتقال نیرو می باشد و در سیستم گیربکس های بزرگ یا در کارخانه های سنگ زنی یا ماشین های ابزار و موارد متعدد دیگر. به طور معمول رولبرینگ استوانه ای دو ردیفه KOYO پیشوند تجاری NN و یا NNU دارند.

رولبرینگ استوانه ای کف گرد KOYO از جمله محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه این نمایندگی می باشد که دارای این اجزاء می گردد: واشر شافت، قفسه به همراه چند غلتک و واشر محفظه. در صورتی که رولبرینگ مورد نظر در مکان درست قرار گرفته باشد می توان واشر محفظه و واشر شافت را به کار نبرد و تنها قفسه و غلتک را به کار برد.

رولبرینگ استوانه ای کف گرد KOYO، استحکام بالایی دارد و در برابر بار ضربه ای مقاوم است و نصب می شود. این محصول یک ردیفه است و بار محوری را از یک سمت تحمل می کند. در هنگام استفاده از رولبرینگ استوانه ای کف گرد KOYO نباید ناهمراستایی محوری وجود داشته باشد. برای قفسه این محصول از آلیاژهای سبک مانند برنج و در مواردی از فیبر استفاده می گردد.

رولبرینگ مخروطی KOYO

رولبرینگ مخروطی KOYO یکی از مستحکم ترین انواع رولبرینگ است که در این نمایندگی عرضه می شود. این قطعه برای تحمل بارهای شعاعی، محوری به صورت همزمان به کار برده می شود.

رولبرینگ مخروطی KOYO دارای سه مدل مختلف می باشد که در این نمایندگی نیز عرضه می شود و عبارت هستند از رولبرینگ مخروطی یک ردیفه KOYO، رولبرینگ مخروطی دو ردیفه KOYO و رولبرینگ مخروطی چهار ردیفه KOYO که با اندازه های متریک و یا اینچی عرضه می شوند و در این نمایندگی نیز موجود می باشند.

میزان بار محوری که رولبرینگ مخروطی KOYO می تواند تحمل کند و قابل تفکیک شدن به اجزاء می باشد. یکی از انواع کاربردی رولبرینگ مخروطی KOYO، با حروف اختصاری TQ نشان داده می شود و در لبه های داخلی خود کنار غلتک ها طراحی ویژه ای دارد که موجب روانکاری آسان این محصول شده است.

در طراحی این محصول شیار غلتک ها با هدف توزیع مناسب بار تنظیم و طراحی شده است. از جمله خصوصیات رولبرینگ مخروطی KOYO می توان به کاهش اصطکاک سطوح و تحمل بالای فشار و نیروی وارده اشاره نمود.

در هنگام تهیه رولبرینگ مخروطی KOYO از این نمایندگی توجه نمایید که علامت K نشانگر رولبرینگ مخروطی می باشد. در صورتی که بار اولیه بیش از اندازه بزرگ باشد، اصطکاک زیاد شده و تولید حرارت می نماید. به طور معمول رولبرینگ مخروطی یک ردیفه KOYO به صورت دوتایی نصب می گردد.

قفسه این محصولات به طور رایج فولادی می باشد. شافت در به کار بردن رولبرینگ مخروطی KOYO موجب کوتاه شدن عمر آن می گردد. این محصول نگهداری ساده ای دارد و قابل روانکاری می باشد.

رولبرینگ سوزنی KOYO

رولبرینگ سوزنی از جمله محصولات این برند است که در تنوع بالایی در این نمایندگی عرضه می گردد و برخی از مدل های عبارت هستند از رولبرینگ سوزنی پوسته کشیده شده، رولبرینگ سوزنی با انتهای باز، رولبرینگ سوزنی با انتهای بسته، رولبرینگ مرکب، رولبرینگ سوزنی بدون رینگ داخلی. در رولبرینگ سوزنی KOYO غلتک ها فرمی استوانه ای با قطر کم و ارتفاع بیشتر نسبت به قطرشان دارند.

از استحکام بالایی با توجه به ساختاری که دارند برخوردار هستند و برای نصب در فضاهای محدود مناسب می باشند. رولبرینگ سوزنی KOYO از آلیاژهای فولادی کربنی و کرمی ساخته می شود که سختی بالایی دارند و با توجه به فیزیک ظریف این قطعات، استحکام آن ها را تقویت می نماید.

حلقه داخلی در برخی انواع به کار می رود و وجود دارد و در برخی دیگر به کار نمی رود. شیار داخلی میان غلتک ها با ظرافت و دقت پرداخته شده است. رولبرینگ سوزنی کف گرد KOYO یکی از انواع پر کاربرد این محصولات می باد که با مشخصات فنی متنوعی در این نمایندگی موجود می باشند.

نحوه تشخیص بلبرینگ و رولبرینگ اصل از تقلبی

امروزه به دلیل استقبال از محصولات KOYO و اعتماد خریداران، بسیاری از سودجویان اقدام به تولید محصولات تقلبی و مشابه با کیفیت پایین نموده اند که استفاده از آن ها موجب آسیب رساندن به دستگاه ها می گردد و هزینه های تعمیر را به مجموعه ها تحمیل می نماید. شباهت نمونه های تقلبی به کالاهای اصل بسیار بالا است و به همین دلیل این اهمیت دارد تا بتوان کالای اصل را تشخیص داد. به همین دلیل کمپانی KOYO راه کاری مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

کمپانی KOYO یکی از اعضاء انجمن جهانی بیرنگ ها، با نام اختصاری WBA می باشد که این انجمن نیز برای تشخیص کالای تقلبی از اصل شرکت های زیرمجموعه خود اپلیکیشنی طراحی نموده است با نام اپلیکیشن WBA CHECK که کالای اورجینال را از فیک تشخیص می دهد. این اپلیکیشن به سادگی توسط گوگل پلی یا اپ استور قابل دانلود و نصب می باشد.

شما می توانید انواع محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و با قیمتی مقرون به صرفه و با خیال آسوده از این نماندگی بلبرینگ و رولبرینگ KOYO تهیه نمایید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی درباره انتخاب محصول مناسب و اطلاع از قیمت ها با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید.