بلبرینگ‌ NSK ارزان قیمت

رولبرینگ کروی SKF
رولبرینگ کروی SKF
فوریه 20, 2023
بلبرینگ خطی شیاردار
بلبرینگ خطی شیاردار
سپتامبر 21, 2023

بلبرینگ‌ NSK ارزان قیمت

برند NSK تولید کننده بزرگ بلبرینگ در سطح جهان است که در کشور ژاپن واقع شده است به طوری که این شرکت تولید کننده بلبرینگ ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات و قطعات دقیق و یاتاقان ها و قطعات خودرو می باشد. NSK بهترین کیفیت بلبرینگ ژاپنی را ارائه می دهد که به کارکردها و نیاز بلبرینگ ‌های اجزای هر موتور اجازه می‌دهد تا به دلیل اصطکاک و لرزش کم، صدای کم و اطمینان از دوام، راحت ‌ترین استفاده را در صنعت داشته باشند.

بلبرینگ ‌ها مجموعه‌ های مکانیکی هستند که از عناصر کروی غلتشی تشکیل شده‌اند که بین دایره‌ای درونی و بیرونی قرار می‌گیرند و آنها وسیله ای برای حمایت از شفت های دوار و به حداقل رساندن اصطکاک بین شفت ها و اعضای ثابت ماشین فراهم می کنند و عمدتاً در ماشین آلاتی استفاده می شوند که شفت هایی برای چرخش با اصطکاک کم نیاز دارند.

نحوه کد گذاری بلبرینگ‌ NSK

کدهای بلبرینگ NSK ترکیبی از حروف و اعداد هستند که این ترکیب الفبایی نشان دهنده نوع، اندازه و ساختار بلبرینگ NSK است به این صورت که در هر کد، بین نام اصلی و هر پسوند و یا پیشوند تمایز قائل می شود به طوری که نام اصلی بلبرینگ NSK، نوع یاتاقان و اندازه سوراخ را نشان می دهد به طوری که این عناوین اولیه در استاندارد DIN 623 آلمان تعریف شده است. به عبارتی اعداد بلبرینگ NSK ترکیبات الفبایی هستند که نوع یاتاقان، ابعاد، دقت و عملکرد، فاصله داخلی و سایر مشخصات مرتبط را نشان می دهند و نامگذاری اعداد بلبرینگ NSK از یک عدد اصلی و نمادهای تکمیلی تشکیل شده است.

تعیین سوراخ یاتاقان NSK اندازه سوراخ یاتاقان را نشان می دهد که شامل یک عدد دو رقمی برای اندازه های سوراخ از 20 میلی متر تا 480 میلی متر است سپس این عدد در پنج ضرب می شود تا اندازه سوراخ بدست آید. به عنوان مثال، کد 6318 مخفف یک بلبرینگ شیار عمیق با اندازه سوراخ 90 میلی متر است.

بلبرینگ ژاپنی برند‌ NSK بهترین برند محبوب و پر فروش برند در بین صنعت گران مختلف با قیمت ارزان می باشد که تا کنون این برند بلبرینگ توانسته است سهم بزرگی از بازار بلبرینگ را به خود اختصاص دهد و اکنون نیز با کیفیت بالا محصولات بلبرینگ و رولبرینگ این برند به بازار عرضه می شود بنابراین اگر به دنبال قیمت ارزان بلبرینگ‌ NSK هستید می توانید آن را از یک تامین کننده قوی در بازار خریداری کنید. بلبرینگ‌ NSK ارزان قیمت در مجموعه ما مورد استفاده در صنعت خودروسازی، ماشین آلات ابزار دقیق و کاربردهای دیگر در صنایع مختلف می باشد که دارای استحکام و دوام بالایی است و ما انواع بلبرینگ NSK را با قیمت ارزان نسبت به سایر رقبا در بازار ارائه می هیم و مشتریان زیادی را به سمت خود سوق داده ایم.

انواع بلبرینگ‌ NSK

بلبرینگ NSK مدل شیار عمیق

به لطف طراحی ساده بلبرینگ NSK مدل شیاردار، نگهداری آنها آسان است، قیمت ارزانی دارند و به شرایط کاری حساس نیستند بنابراین در طیف گسترده ای از کاربردهای مختلف استفاده می شوند زیرا این طرح با وجود قیمت ارزان، از یک ردیف بلبرینگ یا شیارهایی به عمق شعاع بلبرینگ تشکیل شده که می تواند به خوبی بار شعاعی را متحمل شود و هم پوشانی بسیار دقیق بین ساچمه ها و شیار بلبرینگ NSK، تحمل بار محوری و تحمل بار شعاعی عالی از ویژگیهای این بلبرینگ‌ NSK شیار عمیق می باشد. مجموعه ما این بلبرینگ ارزان قیمت را با کیفیت عالی به مشتریان ارائه می دهد و کیفیت آن را با ارائه ضمانت اصل بودن تضمین می کند.

بلبرینگ NSK مدل تماس زاویه ای

بلبرینگ ارزان قیمت تماس زاویه ای با زاویه تماس مشخص می شود و این بدان معناست که نیروها با زاویه خاصی از یک مسیر به مسیر دیگر منتقل می شوند بنابراین بلبرینگ های NSK زاویه ای برای بارهای ترکیبی مناسب هستند، جایی که نیروهای محوری بالا علاوه بر نیروهای شعاعی باید منتقل شوند. این بلبرینگ ارزان قیمت دارای سه طرح تماس زاویه ای یک ردیفه، تماس زاویه ای دو ردیفه و چهار نقطه تماسی است که در طرح یک ردیفه بلبرینگ NSK تماس زاویه ای، زاویه ها به گونه ای تعبیه شده است که بلبرینگ بار شعاعی و محوری را از یک طرف متحمل می شود، در سری دو ردیفه این بلبرینگ هم بار شعاعی و هم بار محوری را تحمل می کند و در طرح چهار نقطه تماسی، بلبرینگ وظیفه ای مشابه دو ردیفه دارد با این تفاوت که ساختار آن باریک تر و از یک ردیف بلبرینگ تشکیل شده است. شما می توانید این نوع بلبرینگ را برای صنایع مختلف با قیمت ارزان و مناسب از مجموعه ما خریداری کنید.

بلبرینگ NSK مدل کف گرد

این نوع بلبرینگ را بر اساس شکل صندلی یا همان واشر بدنه به دو دسته صندلی های صاف و یا صندلی های هم تراز تقسیم بندی می نمایند که این نوع می تواند فقط بار محوری را تحمل نماید به طوری که این بلبرینگ ارزان قیمت کف گرد در صنعت بسیار کاربرد دارد. شما می توانید این بلبرینگ کف گرد را با قیمت مناسب و ارزان از ما خریداری کنید و با خیال راحت سالیان سال از آن استفاده کنید.

بلبرینگ NSK مدل خود تنظیم ( خود تراز)

این نوع بلبرینگ ارزان قیمت زمانی توصیه می شود که تراز شفت محفظه در صورت عدم تراز بودن، مشکل داشته باشد و باعث انحراف شفت شود بنابراین بلبرینگ های خود تنظیم برای جذب نیروهای شعاعی مناسب ترین هستند و دارای بیشترین کاربرد در صنعت می باشد که در مجموعه ما یکی از پرفروش ترین بلبرینگ ها با قیمت ارزان است. حلقه بیرونی این نوع بلبرینگ NSK ارزان قیمت دارای یک شیار کروی می باشد و بایستی که مرکز انحنای آن با بلبرینگ منطبق می باشد البته زمانی که زاویه تماس کوچک می باشد ظرفیت بار محوری نیز کم می شود.

ویژگی ها و مزایای انتخاب بلبرینگ ارزان قیمت تماس زاویه ای NSK

بلبرینگ تماس زاویه ای NSK برای استفاده در برنامه هایی که با سرعت بالا کار می کنند، ایده آل هستند و همچنین قادر به تحمل بار ترکیبی شعاعی و محوری در یک جهت هستند به طوری که این بلرینگ های ارزان قیمت می توانند جایی که نیاز به ظرفیت بار محوری در هر دو جهت وجود دارد به صورت جفت استفاده شوند و با توجه به قیمت ارزانی که دارند جزء محبوب ترین بلبرینگ ها در صنعت می باشند.

– ظرفیت حمل بار محوری بالا در یک جهت
– قابلیت تحمل بار محوری در هر دو جهت با استفاده از یاتاقان دوم
– ظرفیت حمل بار شعاعی
– قابلیت های سرعت بالا
– تعمیر و نگهداری کم
– تولید گرمای کم
– لغزش آرام

کاربردهای بلبرینگ‌ NSK تقریباً در هر صنعتی که از قطعات و تجهیزات متحرک استفاده می‌کند گسترده می‌شود و به دلیل استفاده گسترده در صنعت قیمت ارزان و مناسبی دارد

– در انواع ماشین آلات، از پمپ های تغذیه بویلر گرفته تا گیربکس خودرو استفاده می شود.

– بلبرینگ های نصب شده مخصوصاً در نوار نقاله ها، در اتصالات شفت، و به ویژه در جاهایی که طول های بلند شفت باید توسط واحدهای داخلی پشتیبانی شود، استفاده می شود.

– برای کاربردهای باربری در پروژه‌های بزرگ مهندسی عمران مانند پل ‌ها استفاده می‌شوند.

در حالی که از بلبرینگ های ارزان قیمت ما تقریباً در همه جا استفاده می شود، برخی از صنایع هستند که از تعداد بیشتری استفاده می کنند یا الزامات خاصی برای دوام، تمیزی و غیره دارند که برخی از این صنایع عبارتند از :

– کشاورزی
– خودرو
– ابزارهای ماشینی
– پزشکی
– معدن

مجموعه ما به عنوان نماینده اصلی بلبرینگ برند NSK در تهران فعالیت می کند به طوری که این مجموعه با سال ‌ها تجربه در زمینه تأمین و توزیع انواع بلبرینگ و بهره‌مندی از نیروهای متخصص، یکی از تأمین کنندگان انحصاری فروش بلبرینگ NSK اصل و اورجینال ژاپن در ایران با ارائه ضمانت گواهی اصالت کالا می‌باشد. ما برای راحتی خرید شما امکان خرید آنلاین را با اراه اندازی وبسایت خود فراهم کرده ایم بنابراین شما می توانید انواع بلبرینگ NSK را به صورت اورجینال و ارزان قیمت از ما خرید کنید.