بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI

بلبرینگ ناچی NACHI ژاپن
بلبرینگ ناچی NACHI ژاپن
نوامبر 12, 2020
بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO
بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO
نوامبر 25, 2020

بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI

آرادبلبرینگ نماینده فروش بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI

بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI بلبرینگ ناچی NACHI شیار عمیق که بر روی انواع ماشین آلات و اجزای صنعتی مانند انواع الکتروموتور، کمپرسور، گیربکس، جرثقیل و بسیاری از ماشین آلات دیگر بسته می شود دارای ساچمه هایی درشت به شکل کروی است. بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI را می توان در صنایع از جنس فولادی، استنلس استیل و حتی از جنس سرامیکی بر روی انواع اتصالات یافت. بلبرینگ ناچی NACHI که با بکارگیری آلیاژ های ویژه فولادی و بالاخص آلياژ SUJ2 تایید اداره استاندارد صنایع ژاپن تولید می شود دارای تنسایل مقاومتی بسیار بالا طی انتجام عملیات سرمایش و گرمایش سخت بوده و تنسايل حداقلی 1600 نیوتن بر میلیمتر مربع N / mm2 را پوشش می دهد. بلبرینگ ناچی NACHI شیار عمیق را در صنایع می توان بر روی بسیاری از ماشین آلات که در آنها شافت هایی دوار بصورت افقی قرار دارند یافت. بر روی بسیاری از ماشین آلات راهسازی تولید ژاپن و آسیا از بلبرینگ ناچی NACHI بعنوان قطه اصلی بر روی گیربکس، پمپ و اتصالات گردان استفاده شده است.
بخاطر ویژگی اصطحکاک پایین در هنگام شروع به حرکت از نقاط قوت بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI میباشد و از طرفی توانایی پایین برای تحمل گشتاور بالا از عیوب این بلبرینگ ها شمرده میشود .

بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI جزو ساده ترین دسته بندی بلبرینگ ها تقسیم بندی میشوند و معمولا شماره فنی انها اگر شامل zz یعنی طوق دور آن فلزی و اگر 2RS باشد طوق آن پلاستیکی یا آب بند میباشد و C3 یعنی دارای لقی بیش از حد که هر کدام در صنعت کاربرد ویژه ایی دارند.بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI دارای دو زیر مجموعه شیار عمیق تک ردیفه و شیار عمیق دو ردیفه میباشند و بطور کلی نحوه کاربرد و استفاده این دو در شرایط مختلف متفاوت است ، اگر که شیار عمیق تک ردیفه قابلیت تحمل بار شعاعی را نداشته باشد از بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه استفاده میشود.

نوع بار تعلیق بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI شعاعی می باشد اما در صورت داشتن عمق مناسب قابلیت تعلیق میزانی از بار محوری را نیز دارد. بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI دارای تنسایل مقاومت کششی و فشاری حداقل 1600 نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد و سختی سطحی آن نیز طی عملیات حرارتی افزایش پیدا کرده است. بلبرینگ ناچی NACHI طبق استاندارد صنایع ژاپن تولید شده است که طول عمر قطعات همواره یکی از اصلی ترین معیار های آن محسوب می شود. بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI از همه ی انواع بیرینگ های توپی محبوب تر است زیرا انواع مختلف آنها دارای طیف گسترده ای از آب بند ها(سیل ها) ، شیلد ها و رینگ های اسنپ می باشند. شیارهای رینگ، در این نوع بلبرینگ ها، قوس های دایره ای شکلی هستند که کمی بزرگتر از شعاع ساچمه ها ساخته شده اند.

دلایل خرید بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI غیر اصل

با این وجود چرا برخی از افراد هنوز هم به خرید بلبرینگ nachi فیک ادامه می دهند :

احتمالا اصلی ترین دلیل افراد برای خریدن کالای فیک قیمت پایین تر این محصولات نسبت به کالاهای استاندارد می باشد ولی این قیمت پایین تر ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد .دلیل دومی که افراد به خریدن کالای فیک می پردازند این است که ،این افراد در دام افراد سودجو افتاده اند و درواقع از غیر اصل بودن این کالاها بی خبر هستند.درواقع گاهی اوقات کالاهای فیک به قدری به کالاهای اورجینال شباهت دارند که تنها راه تشخیص آنها از کالای اصل استفاده از آن می باشد!

کیفیت این کالاها به هیچ عنوان با کالاهای اورجینال یکسان نخواهد بود .اگر می خواهید به طور قطع از خریدن کالای فیک جلوگیری کنید،بهترین روش خریدن محصولات مورد نظر از یک نمایندگی معتبر می باشد. کارخانه های چینی بلبرینگ را نیز مانند سایر کالاها در سه کیفیت تولید میکنند و کیفیت درجه یک بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI چینی قیمتی شبیه قیمت بلبرینگ های آلمانی یا قیمت بلبرینگ های ژاپنی دارد، اما بلبرینگ چینی گران قیمت در ایران به دلیل اینکه چین به عنوان یک کشور تولید کننده محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت شناخته می شود ، به سادگی نمی شود یک خریدار بلبرینگ را قانع کرد که کیفیت بلبرینگ چینی متفاوت و قیمت های متفاوت و یا هم ردیف بلبرینگ های ژاپنی یا حتی کره ای داشته باشند .

ساختار بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI

همان طور که گفته شد بلبرینگ دارای ساختار ساده ای می باشند.برای درک بهتر این مفهوم به برسی اجزایی تشکیل دهنده بلبرینگ های شیار عمیق می پردازیم.

قفسه
ساچمه
رینگ داخلی و خارجی
گاهی آب بند