بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO

بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI
بلبرینگ شیار عمیق ناچی NACHI
نوامبر 25, 2020
بلبرینگ کف گرد ان اس کا NSK
بلبرینگ کف گرد ان اس کا NSK
نوامبر 25, 2020

بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO

آرادبلبرینگ نماینده فروش بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO

بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO : بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO که با صیقل بسیار بالا بر رو رینگ و حداقل تلورانس ابعادی ساچمه ها برای به حداقل راسنيدن تنش های سطحی تولید می شود از جمله پر کاربرد ترین در میان تمامی انواع بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO که حداکثر قابلیت کاربری بالغ بر 70٪ كل شافت های افقی موجود در صنعت را پوشش می دهد.

بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO با عمق شیار های مختلفی تولید می شود که هر چه عمق شیار بالا رود از جهتی با افزایش لبه توان بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO در تعلیق بهتر بار های ترکیبی و بار های نا مطلوب محوری افزایش پیدا می کند و از طرف دیگر با کم شدن ضخامت فلز بکار رفته تلبلیت تعلیق میزان بار شعاعی در آن کاهش می یابد.

تعداد ساچمه ها و قطر ساچمه های بکار گرفته شده در ساختار بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO که دارای نسبت معکوس نسبت به هم هستند بسته به نوع طراحی متفاوت می باشد و البته تابع حد فاصل شافت و بدنه می باشد چرا که با افزایش قطر ساچمه در ساختار بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO تعداد ساچمه ها کاهش و حد فاصل شافت و بدنه پوششی نیز می بایست افزایش یابد.

قیمت بلبرینگ شیار عمیق‌ کویو KOYO أر سطح دیگر برند های تولید کننده بلبرینگ صنعتی معتبری چون TIMKEN قرار دارد. این دسته از بلبرینگ ها برای کاربری در سرعت های زاویه ای بالایی بکار گرفته می شود