پخش بلبرینگ SKF

نمایندگی فروش بلبرینگ SKF
نمایندگی فروش بلبرینگ SKF
ژوئن 12, 2020
قیمت بلبرینگ ناچی NACHI
قیمت بلبرینگ ناچی NACHI
ژوئن 21, 2020

پخش بلبرینگ SKF

شرکت اس کا اف (SKF) یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکتهای پخش بلبرینگ SKF است که هم اکنون دفتر مرکزی در شهر یوتِبُری (گوتِنبُرگ) سوئد قرار دارد .

شرکت اس کا اف به سوئدی (Svenska Kullager Fabriken) که مخفف آن میشود SKF هم اکنون یکی از پیشرو ها در پخش بلبرینگ SKF و رولبرینگ و روغن‌های صنعتی و گریس …در جهان است مالک بیش از ۱۰۰ کارخانه تولیدی ۷۰ کشور جهان است استارت کار خودش را در سال ۱۹۰۷ با ابداع بلبرینگ خود تنظیم شروع کرد .

شرکت آراد بلبرینگ در هنگام پخش بلبرینگ SKF و رولبرینگ تمامی بلبرینگ و رولبرینگ های پیشنهادی خود از نظر اصالت کالا تائید و گارانتی می نماید. شرکت آراد بلبرینگ مستقیما اقدام به واردات بلبرینگ و فروش بلبرینگ و رولبرینگ می نماید و با توجه به نبود واسطه گری و دسته اول بودن، به شما اطمینان داده می شود که پخش بلبرینگ SKF با پایین ترین قیمت بلبرینگ صورت می گیرد .
به تمام مصرف کنندگان گرامی توصیه می شود که در هنگام خرید بلبرینگ و رولبرینگ علاوه بر قیمت بلبرینگ به معیار اصلی بودن بلبرینگ نیز توجه فرمایند چرا که قیمت بلبرینگ اصلی قطعا از بلبرینگ تقلبی بیشتر خواهد بود. زیرا هرگز جنس با کیفیت و اصلی به قیمت پایین به فروش نمی رسد .

جهت رفاه حال مشتریان و خریدارن بلبرینگ امکان خرید غیرحضوری و تلفنی نیز فراهم میباشد و در اسرع وقت قیمت بلبرینگ های درخواستی اعلام شود و یا در صورت نیاز پیش فاکتور بلبرینگ جهت پخش بلبرینگ SKF ارسال گردد.
ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که پخش بلبرینگ SKF در کوتاه ترین زمان و با رعایت موارد حمل دقیق انجام خواهد شد .