خرید بلبرینگ اس کا اف SKF

بلبرینگ‌ NSK
بلبرینگ‌ NSK
می 11, 2020
قیمت بلبرینگ اس کا اف SKF
قیمت بلبرینگ اس کا اف SKF
می 18, 2020

خرید بلبرینگ اس کا اف SKF

توصیه ما برای خرید بلبرینگ اس کا اف SKF این است که خرید خود را از جای مطمئن انجام بدهید و انتظار قیمت ارزان از این برند را نداشته باشند در ضمن “راهنمای خرید بلبرینگ اس کا اف SKF ” مطالعه فرماید و در صورت مشاهده قیمت ارزان این بلبرینگ در مورد اصلی بودن این بلبرینگ شک کنند و خرید خود را انجام ندهند. و حتماً از فروشنده درخواست فاکتور خرید را از فروشننده بکنند.

علت انتخاب بلبرینگ چینی قیمت مناسب آن میباشد و جدای از قیمت مناسب بلبرینگ و رولبرینگ چینی هیچ مزیت دیگری ندارد ، لذا در اینجا سوال میشود اگر بخواهیم برای کاری که دقت بالایی ندارد بلبرینگ یا رولبرینگ با قیمت مناسب استفاده کنیم خرید بلبرینگ اس کا اف SKF چینی مناسب تر است یا بلبرینگ و رولبرینگ استوک ؟

بلبرینگ های چینی معمولاً در درجه بندی های مختلف تولید میشوند و محدوده قیمت آنها حتی ممکن است به بلبرینگ و رولبرینگ ژاپنی هم برسد ، به علت افزایش قیمت کلیه تجهیزات صنعتی در سالهای اخیر استفاده از بلبرینگ چینی بعلت ارزان بودن افزایش یافته است .

در هنگام خرید بلبرینگ اس کا اف SKF توجه داشت که فقط بلبرینگ و رولبرینگ‌های اس کا اف که کشور مادر یعنی سوئد تولید میشوند روی آن ( Made in Sweden ) نوشته شود ، لذا افراد آماتور فکر میکنند که سایر بلبرینگ و رولبرینگ‌های SKF که نام سایر کشور ها را نوشته است اورجینال نیستند که این طور نیست ، اکثر بلبرینگ و رولبرینگ‌های SKF که در کشور ما موجود است ساخت سه کشور سوئد ، آلمان و ایتالیا میباشند .

همچنین می توانید جهت مشاوره خرید بلبرینگ اس کا اف SKF با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

سایر نکات در خرید بلبرینگ SKF

لازمه خرید این قطعه‌ی صنعتی بهره‌مندی از دانش و مهارت خاصی و توانایی تشخیص محصول اصل از نوع تقلبی آن است.
هر نوع از بلبرینگ‌های اس کا اف موجود در بازار از نظر فنی و ساختار تفاوت هایی دارند که بر کیفیت آن‌ها اثر می‎گذارد و هنگام خرید باید لحاظ گردد.
یکی از مهمترین فاکتور‌های مدنظر در هنگام انتخاب و خرید بلبرینگ اس کا اف (SKF) میزان توانایی آن‌ها برای تحمل بارهای محوری و شعاعی یا تلیفی بسته به نوع کارکرد دستگاه است.