بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI

بلبرینگ کف گرد ان اس کا NSK
بلبرینگ کف گرد ان اس کا NSK
نوامبر 25, 2020
بلبرینگ کویو KOYO ژاپن
بلبرینگ کویو KOYO ژاپن
دسامبر 4, 2020

بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI

نکاتی در مورد بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI تک ردیفه

اعمال بار شعاعی بر بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI تک ردیفه باعث ایجاد یک نیروی محوری می شود.تنظیم دقیق و انتخاب بار اولیه مناسب یا لقی صحیح در نحوه کارکرد بلبرینگ تاثیر بسیار دارد.استفاده ازبار اولیه زیاد موجب بالا رفتن اصطکاک و گرما می شود.

طراحی داخلی بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI تک ردیفه به نحوه ای است که معمولا این بلبرینگ ها به صورت دوتایی استفاده می شود در مواقعی که یک بلبرینگ مورد استفاده نباشد و همچنین بخاطر موقعیت دهی محور شفتت از دو سمت.بلبرینگ هایی که به صورت دوتایی رو به رو یا پشت به پشت هم قرار می گیرند باید توجه داشت که عدم وارد شدن نیرو به یک بلبرینگ موجب بروز صدا و گسیختگی در لایه روان کار و ایجاد تنش بیشتر می شود . بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI قابلیت تعلیق بار های ترکیبی داشته استاندارد و شباهت هایی به رولبرینگ مخروطی دارد. از ساچمه های کوچکی در ساختار بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI استفاده می شود .

قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI

با توجه به 3 فاکتور برند، نوع مصرف ( مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی) و تکنولوژی ساخت آن‌ها، قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای متغیر است. اما شما همیشه می‌توانید بلبرینگ‌ تماس زاویه ای ناچی NACHI مورد نظر خود را از گروه صنعتی آراد بلبرینگ با بهترین قیمت خریداری کنید.
بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI برای اتصال بر روی شافت های افقی اما با سرعت زاویه ای بسیار بالا بکار گرفته می شود اغلب دارای استاندارد های ابعادی متفاوت با سایز ساچمه های ریز تر و طراحی قفسه متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ خود تنظیم ناچی NACHI ناچی که قابلیت های بسیار بالایی در مهار ارتعاشات و بارهای نا مطلوب که سبب کاهش طول عمر دیگر انواع بلبرینگ شعاعی می شود تولید می شود. برای اتصال بر روی شافت های عمودی نیز که درصد اندکی از شافت های صنعتی را شامل شده و اغلب دارای سرعت زاویه ای پایینی هستند از بلبرینگ ناچی NACHI از نوع کف گرد استفاده می شود .

بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI

حلقه های داخلی و بیرونی این نوع بلبرینگ ها نسبت به یکدیگر زاویه ای می سازند که امکان تحمل بارهای شعاعی و محوری همزمان را توسط آنها فراهم می کند. هر قدر زاویه تماس بلبرینگ بزرگتر باشد، قدرت تحمل بار محوری آن بیشتر می شود. تولیدات مختلف این بلبرینگ ها عبارتند از:

بلبرینگ های تماس زاویه ای ناچی NACHI یک ردیفه

بلبرینگ های تماس زاویه ای ناچی NACHI دو ردیفه

بلبرینگ های با چهار نقطه تماس

بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI دارای شیار در داخل رینگ درونی و بیرونی خود هستند که نسبت به یکدیگر زاویه مشخصی را می سازند.این خاصیت آنها را برای تحمل بار محوری و شعاعی بطور توام مناسب می سازد.بلبرینگ های یک ردیف ساچمه تماس زاویه ای می توانند بار محوری را فقط در یک جهت تحمل نمایند به همین دلیل معمولا با بلبرینگ تماس زاویه هم نوع خود ( هم اندازه خود ) بطور توام بکار می روند.بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI در ابعاد و اندازه های بسیار متنوعی تولید می شوند و می توانند به تنهایی و یا دوتایی مورد استفاده قرار گیرند.بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی NACHI به صورت دو ردیف ساچمه و بگونه ساده و یا کاسه نمد دار ساخته می شوند.